فروشگاه ساختمان دات آی آر بستری است برای تولیدکننده و یا تامین کنندگان کالا که اجناس خود را در یک فروشگاه بزرگ به معرض نمایش قرار دهند. فروشگاه اینترنتی ساختمان دات ای آر، موقعیتی را برای فروشندگان فراهم کرده تا اجناسشان را به شکل اینترنتی بهفروش برسانند. فروش کالا به این صورت بسیار پرسودتر از داشتن یک مغازه واقعی است؛ چرا که هزینه های اضافی داشتن مغازه فیزیکی حذف می شود. تولیدکنندگان یا واردکنندگان کالا و همچنین کسانی که محصولات خانگی تولید میکنند میتوانند از ویترین بزرگ وب سایت ما برای فروش محصولاتشان استفاده کنند.
1- فرم ثبت نام فروشندگان را تکمیل کنید. مهم ترین بخش فروشنده شدن در فروشگاه ساختمان دات ای آر ثبت نام اولیه است. ما با در دست داشتن اطلاعات کامل شما، می توانیم راحت تر با شما ارتباط برقرار کنیم. |
2- درخواست حساب فروشنده |
3- تنظیم جلسه با مدیر وب سایت |
4- تولید محتوا محصولات و قیمت گذاری کالا در پنل فروشندگان |
5- به صورت لحظه ای سفارشات و وضعیت آن را پیگیری کنید |
6- تسویه حساب با شما، پس از تجربه یک فروش آنلاین موفق |
مارکت پلیس (Market Place) چیست؟
مارکت پلیس یا بازارگاه آنلاین، یک پلتفرم برای متصل نمودن و برقراری ارتباط میان خریداران و فروشندگان است. طریقه کار مارکت پلیس ها به این شکل است که امکان فروش محصولات را برای فروشندگان فراهم می کنند؛ سپس خریداران می توانند از این محصولات بازدید نموده و کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. مارکت پلیس ها ابتدا با فروشندگان ارتباط گرفته و قرار داد میبندند؛ سپس محصولات فروشندگان را به خریداران مورد نظر معرفی می کنند. اگر یک خریدار محصولی را سفارش دهد، مارکت پلیس به فروشنده اطلاع می دهد تا محصول را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری برساند.
همه ما برای تهیه مایحتاج زندگی خود، روزانه به فروشگاه مراجعه میکنیم. امروزه به صورت کلی فروشگاه به دو نوع مختلف حقیقی و مجازی تقسیم شده اند. فروشگاه های حقیقی همان هایی هستند که در سطح شهر، با عنوان مغازه با آنها روبرو می شویم و در مقابل فروشگاه های مجازی که در فضای اینترنت به فروش محصولات خود مشغول هستند.
ساختمان دات ای آر یک مجتمع تجاری اینترنتی است که هدف آن کمک به رونق تولید از طریق فراهم سازی یک بستر الکترونیکی پویا، به منظور تسهیل و تقویت معاملات فیزیکی بین بخش های تولیدی و مصرف می باشد. ساختمان دات ای آر فضایی را ایجاد می کند که در آن تولیدکنندگان می توانند فارغ از محدودیت های فیزیکی و جغرافیایی، محصولات خود را به طیف وسیعی از خریداران عرضه کنند و از سویی خریداران آزادی انتخاب را در میان طیف وسیعی از فروشندگان تجربه می نمایند.