تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ فروردین 1401

آشنایی با انواع آچار و کاربرد هر یک
آشنایی با انواع آچار و کاربرد هر یک 0
آچار یکی از لوازم کاربردی است و حتماً به این آچار‌ها در جعبه ابزار خود نیاز پیدا می‌کنید. اگر در جعبه ابزار خود انواع آچار را داشته باشید، در صورت نیاز به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای باز کردن، بستن و سفت کردن اتصالات پیچ و مهره استفاده کنید. بنابراین، حتماً خرید انواع آچار را فراموش نکنید! آچار‌ها، در واقع بیشتر به منظور باز و بسته و سفت کردن پیچ و مهره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از آچار‌ها دارای کاربرد‌هایی مخصوص می‌باشند. بنابراین، این مقاله را بخوانید تا ببینید که کدام آچار برای شما کاربردی و مؤثرتر است و سپس اقدام به خرید کنید.
دوغاب چیست؟ طرز تهیه دوغاب با سیمان و پودر سنگ
دوغاب چیست؟ طرز تهیه دوغاب با سیمان و پودر سنگ 0
در پروسه‌ی ساخت و ساز از انواع مصالح مانند سیمان برای ساخت و ساز سازه‌های مختلف و ملات استفاده می‌شود. یکی از انواع ملات‌های پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز، دوغاب سیمان می‌باشد. دوغاب سیمان از قدیم تا به امروز برای ساخت سازه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.
ایده‌ هایی برای نمای ساختمان همکف ایرانی
ایده‌ هایی برای نمای ساختمان همکف ایرانی 0
آیا برای شما هم پیش آمده که از مقابل ساختمانی عبور کنید و طراحی و نمای ساختمان شما را مجذوب و شگفت‌زده کند؟ ! برخی از ساختمان‌ها به وسیله‌ی طراحان و معماران خبره و باسلیقه و با رعایت اصول طراحی خاص ساخته شده‌اند و جلوه دهی بیشتری دارند. در این مقاله، شما را با انواع نمای ساختمان آشنا خواهیم کرد.
سیمان ژئوپلیمری چیست و چه کاربردی دارد؟
سیمان ژئوپلیمری چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
سیمان ژئوپلیمری همان‌طور که نامش پیداست عضوی از خانواده سیمان‌ها است و مانند سایر سیمان‌ها در بسیاری از موارد قابل استفاده است. یکی از کاربردهای مهم سیمان ژئوپلیمری، استفاده از این نوع سیمان در ساخت بتن است.
انواع بلوک سیمانی سقفی و دیواری، بلوک های سیمانی چه انواعی دارد؟
انواع بلوک سیمانی سقفی و دیواری، بلوک های سیمانی چه انواعی دارد؟ 0
بلوک سیمانی از مصالحی است که به صورت پیش ساخته مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه این بلوک‌ها به دلیل مقاومت بالا در زلزله و تسریع فرآیند کار، جزو اصلی‌ترین بلوک‌های قابل استفاده در صنعت ساختمان سازی هستند.
فیلترها
Sort
display