تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ فروردین 1401

آجرگری یا آجر فشاری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟
آجرگری یا آجر فشاری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ 0
آجر از مصالح ساختمانی است که از دوران قدیم در ساخت و ساز بنا‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گرفته است. آجر فشاری یکی از پرکاربردترین انواع آجر است که به عنوان قدیمی‌ترین انواع آجر در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای مزایا و معایبی می‌باشد.
ماسه پاشی چیست و چه کاربردی دارد؟
ماسه پاشی چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
در روش ماسه پاشی یا سندبلاست، ساینده با سرعت بسیار زیاد به وسیله‌ی فشار هوا روی سطوح پرتاب می‌شود و منجر به پاکسازی سطوح مختلف می‌شود. سندبلاست در زمینه‌ی رسوب زدایی، رنگ‌برداری سطوح خارجی و داخلی قطعات، آماده‌سازی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بلوک هبلکس چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟
بلوک هبلکس چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ 0
در صنعت ساخت و ساز از مصالح ساختمانی متعددی برای ساخت بنا‌های مختلف به کار می‌رود و یکی از این مصالح نیز بلوک هبلکس است. در این مقاله به بررسی بلوک هبلکس یا بلوک aac و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.
ایده ‌ها و نکات جدید دکوراسیون منزل اسپرت
ایده ‌ها و نکات جدید دکوراسیون منزل اسپرت 0
اگر شما نیز به دنبال سبکی به دور از تجمل گرایی هستید، دکوراسیون خانه اسپرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دکوراسیون منزل اسپرت، سبکی پر از شادابی و انرژی است که به دور از تجمل‌گرایی است. برخی از افراد علاقه‌ای به سبک دکوراسیون‌های مدرن ندارند و می‌خواهند دکوراسیون منزل‌شان از نوع اسپرت باشد.
چگونه خانه کوچک خود را به بهترین شکل دکوراسیون کنیم؟
چگونه خانه کوچک خود را به بهترین شکل دکوراسیون کنیم؟ 0
آشنایی با نحوه‌ی دکوراسیون منزل می‌تواند به شما کمک کند که زیبایی منزل‌تان را به حداکثر برسانید. اگر نمی‌دانید که برای دکوراسیون منزل‌تان باید چه‌کاری انجام دهید، نگران نباشید! در این مقاله، اطلاعاتی درباره‌ی دکوراسیون منزل در اختیارتان قرار می‌دهیم.
آجر چیست؟ انواع آجر و کاربرد آنها
آجر چیست؟ انواع آجر و کاربرد آنها 0
یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد که در ساخت و ساز زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، آجر می‌باشد. آجر برای ساخت بنا و دکوراسیون داخلی ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. این مصالح ساختمانی در اشکال و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند و هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارند.
چند ایده خلاق برای محوطه‌سازی باغ
چند ایده خلاق برای محوطه‌سازی باغ 0
اگر قصد محوطه‌سازی باغ میوه را دارید و نمی‌دانید که از چه تکنیک‌هایی برای ساخت محوطه‌ای زیبا استفاده کنید، در این مقاله به شما اطلاعاتی درباره‌ی محوطه‌سازی باغ میوه ارائه می‌دهیم.
ایده ‌های آشپزخانه لوکس با نکات مهم طراحی
ایده ‌های آشپزخانه لوکس با نکات مهم طراحی 0
پروسه‌ طراحی و دکوراسیون اصولاً پیچیده است و باید قواعدی را در نظر بگیرید. یکی از قسمت‌های منزل که دکوراسیون آنجا تأثیر بسزایی در زیبایی منزل‌تان دارد، آشپرخانه است. به منظور دکوراسیون آشپزخانه باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مقاله به بررسی این موارد می‌پردازیم.
آشنایی با ساختمان‌های معروف تهران
آشنایی با ساختمان‌های معروف تهران 0
در تهران، ساختمان‌های زیبایی وجود دارد که با استفاده از سبک معماری و طراحی خاص و منحصر به فردی ساخته شده‌اند. طراحی این ساختمان‌های زیبا تهران به گونه‌ای است که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در این مقاله قصد داریم که شما را بهترین ساختمان‌های تهران آشنا کنیم.
ابزار دقیق چیست؛ معرفی انواع تجهیزات ابزار دقیق
ابزار دقیق چیست؛ معرفی انواع تجهیزات ابزار دقیق 0
افرادی که در مشاغل مهندسی فعالیت می‌کنند، حتماً با ابزار دقیق آشنایی دارند. ولی واژه‌ی ابزار دقیق ممکن است تا به حال به گوش برخی از افرادی نخورده باشد. در این مقاله، به شما اطلاعاتی درباره‌ی ابزار دقیق ارائه خواهیم داد تا بیشتر با این ابزار آشنا شوید.
فیلترها
Sort
display