تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ اردیبهشت 1401

بررسی ۹ نمای ساختمان
بررسی ۹ نمای ساختمان 0
یکی از مراحل مهم ساخت و ساز برای بسیاری از مهندسین و معماران، طراحی نمای خارجی ساختمان است. همانطور که می‌دانید نمای ساختمان، اولین چیزی است توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
ایده‌هایی برای محوطه‌سازی و تزئین باغچه با آجر
ایده‌هایی برای محوطه‌سازی و تزئین باغچه با آجر 0
اگر می‌خواهید پروسه‌ی محوطه‌سازی باغچه را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، بهتر است کمی صبر کیند و با تحقیق و بررسی بیشتر و طبق اصول اقدام به محوطه‌سازی باغچه کنید. امروزه، محوطه‌سازی باغچه با آجر رواج پیدا کرده است.
۲۰ مدل نمای ساختمان ویلایی کوچک
۲۰ مدل نمای ساختمان ویلایی کوچک 0
اولین موردی که همیشه با آن روبرور هستید یا بخش بزرگی از تصمیم شما را برای خرید خانه یا تصمیم به عدم خرید آن مشخص میکند نما است. معماران و طراحان با بهره‌گیری از نکات طراحی زیبا و منحصر به فرد سعی می‌کنند که ساختمان‌های ویلایی با نمای منحصر به فرد بسازند.
معرفی انواع تجهیزات هوشمندسازی ساختمان
معرفی انواع تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 0
اکثر ساختمان‌های مسکونی و تجاری مدرن و جدید به منظور کاهش میزان مصرف انرژی با استفاده از تجهیزات هوشمند ساخته شده‌اند.
گچ زنده و گچ کشته چیست؟ فرق گچ کشته و زنده
گچ زنده و گچ کشته چیست؟ فرق گچ کشته و زنده 0
گچ از مصالح ساختمانی است که انواع مختلفی دارد. هر کدام از انواع مصالح در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد گسترده‌ای دارند. از مصالحی مانند گچ برای ساخت گچ بری ساختمان، سقف ساختمان، طاق زنی و... استفاده می‌شود.
گروت چیست و چه کاربردی دارد؟
گروت چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
گروت یک مایع متراکم است که برای پر کردن شکاف‌ها استفاده می‌شود. گروت به طور کلی مخلوطی از شن، ماسه و سیمان است. از سیمان گروت در صنعت ساختمان‌سازی و برای ساخت انواع بتن استفاده می‌شود.
سیمان ضد آب چیست؟
سیمان ضد آب چیست؟ 0
سیمان از کاربردی‌ترین مصالح است که در صنعت ساخت و ساز به صورت گسترده استفاده می‌شود. سیمان برای اتصال بین اجزای مختلف سازه‌هایی از قبیل سنگ، سرامیک، کاشی، آجر و. . مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فیلترها
Sort
display