تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آبان 1402

آشنایی با انواع وان و جکوزی
آشنایی با انواع وان و جکوزی 0
بهترین نوع وان و جکوزی کدام است؟ این سوال یکی از سوال‌های پرتکراری است که افراد هنگام تکمیل حمام و استخر و تهیه وان و جکوزی با آن روبرو می‌شوند. پاسخ به این سوال نیازمند بررسی انواع وان و جکوزی و کارایی آن‌ها است.
آشنایی با انواع چسب اکریلیک و کاربرد های آن
آشنایی با انواع چسب اکریلیک و کاربرد های آن 0
چسب آکریلیک از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و یک اتصال محکم را برقرار می‌کند. این چسب از رزین و پلیمرهای متیل اکریلیک و یا اکریلیک ساخته شده است.
آشنایی با رنگ مولتی کالر ساختمان
آشنایی با رنگ مولتی کالر ساختمان 0
رنگ مولتی کالر یکی از گزینه‌های نوین برای نقاشی ساختمان است که فضا را به طور قابل توجهی شیک و زیبا می‌کند. این رنگ متفاوت، با بافت و ساختار نوینی که دارد نیاز به کاغذ دیواری و سایر روش‌‌های زیبا سازی دیوارها را کاهش می‌دهد.
آشنایی با انواع شوفاژ، رادیاتور ویژگی آن ها
آشنایی با انواع شوفاژ، رادیاتور ویژگی آن ها 0
شوفاژ و رادیاتور در واقع یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های گرمایشی خانه، محل کار و آپارتمان‌ها هستند که در فصول سرد سال برای تولید گرما مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید شوفاژ و رادیاتور، باید با انواع آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید.
معرفی برند جکوزی تنسر
معرفی برند جکوزی تنسر 0
جکوزی تنسر به دلیل استفاده از ورقه ABS وارداتی، موتور کم صدا و شاسی ضدزنگ در حد نمونه‌های خارجی است. علاوه بر این تنوع محصولات تنسر بالا بوده و می‌توان از میان انواع جکوزی تنسر، مدل متناسب با فضای سرپوشیده و رو باز را تهیه کرد.
بهترین برندهای شیرآلات خارجی
بهترین برندهای شیرآلات خارجی 0
شیرآلات خارجی با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، مطابق استانداردهای ویژه تولید می‌شوند. در واقع این محصولات علاوه بر ظاهر زیبا و مشخصات فنی، مرغوبیت و دوام بالایی دارند.
رنگ پلاستیک ساختمان چیست و چه کاربردهایی دارد؟
رنگ پلاستیک ساختمان چیست و چه کاربردهایی دارد؟ 0
رنگ پلاستیک به دلیل ساختار خاصی که دارد سریع خشک شده و بوی کمی دارد. ازاین‌رو نقاشی با آن امری مطلوب است و روی اغلب سطوح استفاده می‌شود. کاربردهای رنگ پلاستیک ساختمان تنها به دیوارهای داخلی و سقف محدود نمی‌شود و روی سطوح چوبی، گچی و بتنی به زیبایی اجرا می‌شود.
آشنایی با جکوزی ترموزا
آشنایی با جکوزی ترموزا 0
جکوزی ترموزا با اخذ گواهینامه ایزو 9001 و گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا جزء بهترین‌ها به شمار می‌آید. در واقع جکوزی‌های برند ترموزا دارای تمام تجهیزات و ویژگی‌هایی هستند که از یک جکوزی باکیفیت انتظار می‌رود.
پرفروش‌ ترین و بهترین برندهای شیرآلات ایرانی
پرفروش‌ ترین و بهترین برندهای شیرآلات ایرانی 0
طی سال‌های اخیر بسیاری از تجهیزات بهداشتی ساختمانی همچون شیرآلات و لوازم جانبی آن‌ها توسط برندهای مطرح داخلی تامین شده‌اند. به طوری که امروزه بسیاری از محصولات برندهای شیرآلات ایرانی در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام منازل و ادارات قابل مشاهده هستند.
رنگ روغن ساختمان چیست؟ آشنایی با مزایا و معایب آن
رنگ روغن ساختمان چیست؟ آشنایی با مزایا و معایب آن 0
انتخاب رنگ ساختمانی مناسب علاوه بر بهبود زیبایی محیط در رفاه و آسایش ساکنان نقش زیادی دارد. رنگ روغنی ساختمان نیز یکی از کاربردی‌ترین رنگ‌های ساختمانی است که به رغم وجود رنگ‌های جدید و نوین همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فیلترها
Sort
display