تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ اسفند 1400

سیمان چیست و سیمان چگونه درست می شود؟
سیمان چیست و سیمان چگونه درست می شود؟ 0
یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی، سیمان است که برای ساخت بناهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به منظور انجام کارهایی مانند بازسازی ساختمان، رفع ایرادات ساختمان و.. از انواع سیمان استفاده کنید. در این مقاله به بررسی این موارد می‌پردازیم که سیمان چگونه درست می شود و چه تنوعی دارد؟
معرفی معروف‌ ترین ساختمان‌ های دنیا
معرفی معروف‌ ترین ساختمان‌ های دنیا 0
برخی از افراد برای ماجراجویی و مشاهده‌ زیبایی‌های طبیعت سفر می‌کنند و عده‌ای می‌خواهند شاهد معماری ساختمان‌های مدرن جهان می‌باشند! شما می‌توانید با سفر به دبی از ساختمان‌های دبی دیدن کنید و از معماری باشکوه بنا‌های ساخته شده در دبی لذت ببرید.
کاربرد و مزایای استفاده از سیمان پوزولانی؛ سیمان پوزولانی چه کاربردی دارد؟
کاربرد و مزایای استفاده از سیمان پوزولانی؛ سیمان پوزولانی چه کاربردی دارد؟ 0
سیمان پوزولانی به دلیل دارا بودن موادی مانند پوزولان‌ها دارای مزایای ویژه‌ای می‌باشد. این نوع سیمان کاربرد‌های گسترده‌ای در صنعت ساخت‌و‌ساز دارد. از ویژگی‌های سیمان پوزولانی می‌توان به افزایش میزان مقاومت‌پذیری بتن، ساخت انواع اسکله و سد، مقاومت‌پذیری زیاد در برابر مواد شیمیایی و.. اشاره کرد.
ساختمان هوشمند چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟
ساختمان هوشمند چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟ 0
ساختمان هوشمند، ساختمانی می‌باشد که با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید ساخته شده است. به منظور ساخت ساختمان‌های هوشمند روز به روز از تکنولوژی‌های جدیدتری استفاده می‌شود که باعث افزایش زیبایی و کارایی این مدل از ساختمان‌ها می‌شود.
تفاوت سیمان تیپ 1 و 2؛ سیمان تیپ 1 چه تفاوتی با سیمان تیپ 2 دارد؟
تفاوت سیمان تیپ 1 و 2؛ سیمان تیپ 1 چه تفاوتی با سیمان تیپ 2 دارد؟ 0
سیمان از مصالح کاربردی ساختمان‌سازی است و برای ساخت‌وساز و بنا‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیمان ماده‌ای چسبنده است که به وسیله‌ی ترکیباتی مانند سیلیس، اکسید آهن، اکسید منیزیم و خاک رس ساخته شده است.
محوطه‌سازی: اصول، مصالح و روش اجرای آن
محوطه‌سازی: اصول، مصالح و روش اجرای آن 0
آیا می‌خواهید با اصول محوطه‌سازی بیشتر آشنا شوید؟ ما به شما خواندن این مقاله را برای نحوه‌ی محوطه‌سازی حیاط و ویلا پیشنهاد می‌کنیم. محوطه‌سازی باید طبق اصول و استاندارد‌هایی انجام شود. رعایت اصول صحیح در زمینه‌ی ساخت محوطه‌ی ویلا و حیاط به ایجاد محوطه‌ای زیبا و چشم نواز کمک زیادی می‌کند.
آشنایی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی برای منازل ایرانی
آشنایی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی برای منازل ایرانی 0
سبک‌های دکوراسیون مدرن، مینیمال و کلاسیک از انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی می‌باشند. از آنجایی‌که هر فردی سلایق خاص و منحصر به فردی دارد، ممکن است یکی از این سبک‌ها را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کند. در این مقاله به شما اطلاعاتی درباره سبک‌های دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهیم تا سبک متناسب با منزل و سلیقه‌تان را بهتر انتخاب کنید.
بررسی انواع نمای ساختمان
بررسی انواع نمای ساختمان 0
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساخت ساختمان، ساخت نمای ساختمان است. امروزه، مهندسین و معماران خبره توانسته‌اند با بهره‌گیری از روش‌های طراحی و معماری خلاقانه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و ابزار‌ها و مصالح نوین ساختمان‌سازی، نمای ساختمان‌ها را به گونه‌ای زیبا و منحصر به فرد بسازند. نمای ساختمان، قسمت بیرونی ساختمان است و به همین دلیل باید ظاهری مدرن و شیک داشته باشد. طراحی نما امروزه مورد توجه بسیاری از معماران قرار گرفته است، چون هنر و کیفیت طراحی و معماری فرد را نشان می‌دهد. همچنین، نمای ساختمان مسکونی می‌تواند سلیقه‌ها، باور‌ها و سنت‌های افراد را منعکس کند..
سیمان پرتلند چیست و چه انواعی دارد؟
سیمان پرتلند چیست و چه انواعی دارد؟ 0
مصالح ساختمانی و کیفیت مصالح، نقش مهمی در ساخت‌وساز‌ها و استحکام بنا‌ها دارد، بنابراین باید در انتخاب مصالح دقت لازم را داشته باشید. یکی از مصالحی که در صنعت ساختمان‌سازی مصرف گسترده‌ای دارد، سیمان است. سیمان در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه می‌گردد. یکی از انواع سیمان، سیمان پرتلند می‌باشد. در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی درباره‌ی سیمان پرتلند به شما ارائه دهیم.
آگاهی از تفاوت سیمان پوزولانی و تیپ ۲
آگاهی از تفاوت سیمان پوزولانی و تیپ ۲ 0
سیمان یک پودر خاکستری است که با آب و سایر مواد برای ساخت ملات یا بتن مخلوط شده است. سیمان یک ماده اصلی ساختمانی برای ساخت ساختمان‌های تجاری و مسکونی است. سیمان پرتلند یک نوع سیمان است. بسیاری از تولید‌کنندگان، سیمان پرتلند را تولید می‌کنند. سیمان پرتلند با استفاده از ترکیب سیلیکون، آلومینیوم، آهن و ... تولید شده است. سیمان پرتلند در انواع مختلف مانند سیمان پرتلند تیپ1، تیپ 2، تیپ3، تیپ4، تیپ 5 تولید می‌شود. در این مقاله به بررسی کاربرد سیمان تیپ 2 و تفاوت‌های سیمان تیپ 2 و پوزولانی می‌پردازیم.
فیلترها
Sort
display