تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ خرداد 1401

بزرگ‌ترین سنگ دانه‌ی موجود در بتن باید چقدر باشد؟
بزرگ‌ترین سنگ دانه‌ی موجود در بتن باید چقدر باشد؟ 0
برای اینکه بتوانیم به این سؤال که اندازه بزرگترین سنگدانه مصرفی در قطعات بتن پیش ساخته چقدر است، پاسخ درستی دهیم باید قبل از هرچیز ساختار بتن را به درستی بشناسیم و از اهمیت سنگ دانه‌ی موجود در بتن به خوبی آگاه باشیم.
روش‌های مختلف و نحوه اجرای سیمان سفید
روش‌های مختلف و نحوه اجرای سیمان سفید 0
سیمان سفید یکی از روش‌های پوششی ارزان و مقرون به صرفه‌ای است که می‌توان از آن برای پوشش ساختمان‌ها استفاده کرد. استفاده از سیمان به دلیل صرفه اقتصادی‌ای که دارد، می‌تواند بر قیمت تمام شده ساختمان تأثیر زیادی بگذارد.
آشنایی با استانداردهای سیمان و انواع سیمان استاندارد
آشنایی با استانداردهای سیمان و انواع سیمان استاندارد 0
سیمان ماده ای پودری به رنگ خاکستری است و خاصیت چسبندگی دارد. ترکیب عمده سیمان، اکسید کلسیم است که با عناصر غیر فلزی و فلزی مختلفی مانند کلسیم، آلومینیوم، آهن، منیزیم، منگنز و ... ترکیب شده است. تغییر میزان هر کدام از این اجزا در مرحله ساخت سیمان، روی کیفیت و خواص فیزیکی نهایی سیمان تاثیر می‌گذارد. سیمان انواع مختلفی دارد.
آجر تصفیه کننده هوا چیست و چه کاربردی دارد؟
آجر تصفیه کننده هوا چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
در روزهایی که آلودگی هوا تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین معضلات کلان شهرها و کشورهای بزرگ شده است، همه متخصصان در جهت حل این معضل در تلاش برای پیدا کردن راهکاری مناسب و کاربردی نیز هستند.
بتن‌ریزی دیوار برشی؛ مراحل اجرای بتن‌ریزی سازه‌های بتنی
بتن‌ریزی دیوار برشی؛ مراحل اجرای بتن‌ریزی سازه‌های بتنی 0
یکی از مراحل اجرای بتن‌ریزی سازه‌های بتنی، بتن‌ریزی دیوار‌های برشی است که در این قسمت به معرفی و اجرای مراحل آن‌ها می‌پردازیم.
۱۲ مدل نمای ساختمان یک طبقه با سنگ
۱۲ مدل نمای ساختمان یک طبقه با سنگ 0
به دلیل افزایش جمعیت و کمبود واحد مسکونی، با کاهش ساخت ساختمان‌های یک طبقه مواجه هستیم. اما همچنان در شهر‌های کوچک ساختمان‌های یک طبقه‌ای وجود دارد که نیاز به بررسی نمای ساختمان یک طبقه دارند. طراحی و اجرای نمای ساختمان یک طبقه با سنگ، باعث افزایش ارزش مادی ساختمان می‌شود.
کاربرد ماسه سنگ چیست؟
کاربرد ماسه سنگ چیست؟ 0
ماسه سنگ یک سنگ رسوبی و یکی از رایج‌ترین انواع سنگ‌های رسوبی است و در حوض‌های رسوبی در سراسر جهان یافت می‌شود. در ادامه به طور کامل‌تری به کاربرد ماسه سنگ و اینکه از ماسه سنگ کجا استفاده می‌شود را بیان می‌کنیم.
بتن چیست؟ اجزا، ویژگی‌ها و کاربرد‌های بتن
بتن چیست؟ اجزا، ویژگی‌ها و کاربرد‌های بتن 0
بتن به راحتی در انواع اشکال و سیستم‌های سازه‌ای، آماده و ساخته می‌شود. سادگی بزرگ آن در این واقعیت نهفته است که اجزای تشکیل‌دهنده آن در همه جا وجود دارند و تقریباً در هر نقطه از جهان به راحتی در دسترس هستند.
راه سریع خشک شدن سیمان (سیمان سفید) چیست؟
راه سریع خشک شدن سیمان (سیمان سفید) چیست؟ 0
سیمان معمولاً پس از 24 تا 48 ساعت به اندازه کافی خشک می‌شود تا بتوان روی آن راه رفت. برای خشک شدن سیمان و رسیدن به استحکام کامل، معمولاً حدود 30 روز به ازای هر یک اینچ ضخامت دال طول می‌کشد. این زمانی است که شرایط برای پخت سیمان تا رطوبت نسبی 85 تا 90 درصد مساعد باشد.
۷ ایده جذاب برای محوطه‌سازی پشت بام
۷ ایده جذاب برای محوطه‌سازی پشت بام 0
محوطه‌سازی پشت بام امروزه یکی از موضوعات پرطرفدار در صنعت معماری می‌‎باشد، فضاسازی پشت بام منزل باعث می‌‎شود تا نوعی حیاط و فضای سبز را در ارتفاع ایجاد نمایید. همچنین این نوع از فضای سبز باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان خواهد شد و جلوه‎ای خیره‌کننده را خلق خواهد کرد.
فیلترها
Sort
display