تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آبان 1401

10 طرح جذاب نمای ساختمان سرامیک
10 طرح جذاب نمای ساختمان سرامیک 0
به طور کلی، تمام ساختمان‌های موجود در جهان، دارای مدل‌های مختلف نما هستند. برای نمای ساختمان از سنگ‌ها، سرامیک‌ها، چوب‌ها، کامپوزیت و... استفاده می‌کنند.
نمای ساختمان سیمان سفید؛ انواع و نمونه‌ها، مزایا و معایب نمای سیمان سفید
نمای ساختمان سیمان سفید؛ انواع و نمونه‌ها، مزایا و معایب نمای سیمان سفید 0
نمای ساختمان سیمانی و زیباتر شدن آن به سازندگان و معمارانی احتیاج دارد که با هنر و روش‌های مختلف خود، نمای سیمانی بی‌عیب و نقص و البته چشمگیری را خلق کنند. قابل ذکر است که بدانید، اجرای انواع نمای سیمانی از زمان گذشته تا به حال در کشور ما بسیار متداول بوده و مزایای زیادی را به همراه دارد.
بتن اکسپوز چیست؟ بتن اکسپوز داخلی و رنگی چه تفاوتی دارند!
بتن اکسپوز چیست؟ بتن اکسپوز داخلی و رنگی چه تفاوتی دارند! 0
در این مقاله قصد داریم درباره بتن اکسپوز چیست صحبت کنیم. بتن اکسپوز به بتنی اطلاق می‌شود که سطح آن بخشی قابل مشاهده از طراحی معماری و داخلی ساختمان باشد. به بیان دقیق‌تر، این به سطوح بتنی اشاره دارد که هنگام تولید با پوسته قالب در تماس بودند. مطمئناً راه‌روها، پیاده‌روها و پاسیوهای تزیینی را دیده‌اید و شاید تعجب کرده باشید که چگونه به دست می‌آیند.
آشنایی با مزایا و معایب شیشه هوشمند
آشنایی با مزایا و معایب شیشه هوشمند 0
امروزه تقریبا در تمامی صنایع، استفاده از تکنولوژی و هوشمندسازی محصولات جزو اولویت‌های اصلی قرار گرفته است. در این بین در صنعت شیشه و درب و پنجره سازی نیز این کار صورت پذیرفته و شیشه‌های هوشمند جایگزین شیشه‌های معمولی شده است. البته استفاده از تکنولوژی علاوه بر مزایای زیادی که دارد، دارای معایبی نیز هست. در این مطلب علاوه بر معرفی شیشه هوشمند، به بررسی مزایا و معایب شیشه هوشمند نیز خواهیم پرداخت.
منظور از بتن اصلاح شده با لاتکس در ساختمان چیست؟
منظور از بتن اصلاح شده با لاتکس در ساختمان چیست؟ 0
پیش از معرفی اینکه بتن لاتکس چیست و در مورد بتن اصلاح شده با لاتکس در ساختمان صحبت شود، بهتر است به شما یک معرفی جامع در رابطه با بتن‌ها دهیم. امروزه بتن‌ها از جمله موارد خاص و مهم شناخته شده‌اند، چرا که از مقاومت بالا برخوردار هستند به همین دلیل از محبوبیت بسیاری در بین عموم برخوردار شده‌اند. همچنین بتن‌ها در قرن بیست و یکم در دسته مواد مهم برای انسان‌ها و ساختمان‌سازی معرفی شده‌اند.
در بتن‌ریزی در هوای گرم چه مواردی باید رعایت شود؟
در بتن‌ریزی در هوای گرم چه مواردی باید رعایت شود؟ 0
بتن‌ریزی در هوای گرم تابستانی باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود، شاید همه فکر کنند که گرما باعث زودتر خشک شدن بتن می‌شود، در حالی که این گونه نیست.
شیشه هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟
شیشه هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟ 0
در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ایجاد دستگاه‌های پیشرفته، افراد خلاق بیشتر درصدد این هستند تا بتوانند اثرات خلاقانه و منحصر به فرد را وارد بازار کنند.
بتن خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
بتن خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ 0
در هنگام خرید بتن، باید در خصوص کیفیت و مشخصات ظاهری بتن خوب اطلاعات کافی داشته باشیم. زیرا اگر کیفیت بتن خوب باشد، دوام آن در سازه بیشتر می‌شود.
واش بتن چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
واش بتن چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ 0
واش بتن نوعی بتن تزیینی محسوب می‌شود و برای تولید آن از ترکیب سیمان، ماسه، سنگ‌های معدنی، چسب بتن و مواد روان کننده بتن استفاده می‌کنند.
بتن نسوز چیست و چه کاربردی دارد؟
بتن نسوز چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
سیمان نسوز یکی از این نوع سیمان‌های خاص است و در زمانی که درجه حرارت بالا است، مقاومت بالایی در برابر آن از خود نشان می‌دهد. همچنین این سیمان ویژگی‌های ماده نسوز را دارد، به همین دلیل در مقابل فرسایش و خوردگی نیز مقاومت بالایی دارد.
فیلترها
Sort
display