تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ مرداد 1401

ماسه دوبار شور چیست؟
ماسه دوبار شور چیست؟ 0
وجود ماسه دوبار شسته باعث می‌شود تا به مقاومت بتن اضافه شود. از دیگر کاربرد‌های ماسه دوبار شسته ساخت دوغاب سنگ‌ها و کاشی‌ها می‌باشد، که به منظور مقاومت و چسبندگی و پر کردن فضا‌های باقی مانده به کار می‌رود. با بکارگیری این راه‌حل حتی خلل و فرج‌های پشت سنگ‌ها و کاشی‌ها را می‌شود برطرف ساخت.
تفاوت آجر و خشت در چیست؟
تفاوت آجر و خشت در چیست؟ 0
آجر و خشت هر دو جزو مصالح ساختمانی به شمار می آیند. اولین و مهم ترین تفاوت آجر و خشت در نحوه‌ تولید آنهاست، آجر را بعد از قالب زدن در کوره می‌پزند و به اصطلاح حرارت می‌بیند ولی خشت بعد از قالب زدن در هوای آزاد خشک می‌شود. به دلیل همین حرارت دیدن آجر از استحکام بیشتری برخوردار است و مناسب ساختمان های بسیار بلند می‌باشد. ولی خشت به درد خانه های با ارتفاع کم می‌خورد.
مزایا و معایب آجر پازلی، آجر پازلی چیست؟
مزایا و معایب آجر پازلی، آجر پازلی چیست؟ 1
فرم و شکل آجر پازلی به گونه‌ای است که شبیه به قطعات پازل در کنار هم قرار می‌گیرند، به همین دلیل با این اسم نامگذاری شده‌اند. شکل و ظاهر آجر‌های پازلی نسبت به انواع دیگر آجر، زیباتر و جذاب‌تر است، از این رو می‌تواند در نمای ساختمان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
پودر سنگ گچ چیست و چه کاربردی دارد؟
پودر سنگ گچ چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
سولفات کلسیم هیدروژن، بیشتر با اسم پودر گچ شناخته شده است. برای اینکه بدانیم پودر سنگ گچ چیست، ابتدا نحوه تولید آن را توضیح می‌دهیم. برای تولید پودر سنگ گچ، سنگ گچ را حرارت می‌دهند تا از حالت سفت و سخت بودن خارج شود و به شکل پودر درآید.
علت ترک خوردن سیمان سفید چیست و چگونه باید از آن جلوگیری کرد؟
علت ترک خوردن سیمان سفید چیست و چگونه باید از آن جلوگیری کرد؟ 0
سیمان در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و دارای انواع مختلفی است که سیمان سفید جزو آن ها می باشد. این سیمان در مخصوص سازه تولید شده است که اکثرا برای ایجاد نما از آن استفاده می‌شود. یکی از مشکلاتی که غالبا برای سیمان سفید به وجود می‌آید، ترک خوردگی سیمان سفید است، در این مقاله علت ترک خوردن سیمان سفید، راه حل‌هایی برای جلوگیری از ترک سیمان سفید و رفع ترک خوردگی آن را بیان نموده می‌کنیم.
بتن سنگین چیست و چه کاربردی دارد؟
بتن سنگین چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
با توجه به پیشرفت علم مخصوصا در صنایع ساختمان‌سازی، کیفیت و مقاومت بتن استفاده شده در سازه نیز بیشتر می‌شود. از بتن‌های با کیفیت و مقاوم می‌توان به بتن سنگین اشاره کرد. ما در این مقاله سعی داریم ویژگی‌ها و کاربرد بتن سنگین را برای شما توضیح دهیم.
معرفی مواد زودگیر‌کننده بتن و سیمان
معرفی مواد زودگیر‌کننده بتن و سیمان 0
در بتن‌ریزی در هوای سرد مواد زودگیر‌کننده بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بتن‌ریزی در هوای سرد از سیمان تیپ 3 هم استفاده می‌شود. برای تندگیر در کسب مقاومت و ممانعت از یخ‌زدگی مقدار سیمان را افزایش می‌دهند و اجزای بتن و محیط کارگاه را گرم می‌کنند.
آشنایی با خواص فیزیکی و شیمیایی سیمان پرتلند
آشنایی با خواص فیزیکی و شیمیایی سیمان پرتلند 0
از مهم‌ترین مصالح ساختمانی می‌توان به سیمان اشاره کرد که در ابتدا باید با آن و کاربرد‌هایش آشنا شویم. اگر از سیمان در ساخت سازه‌ها استفاده نشود، آجر و سنگ و سایر اجزا مقاومتی ندارند و خیلی سریع فرو می‌ریزند. سیمان ماده چسبنده‌ای است که در بیشتر مراحل ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود.
سیمان کاری دیوار با دست چگونه انجام می‌شود؟ + ویدئوی آموزشی
سیمان کاری دیوار با دست چگونه انجام می‌شود؟ + ویدئوی آموزشی 1
آخرین مرحله بعد از ساخت و ساز سیمان کاری دیوار است. سیمان کاری دیوار معمولاً با روش‌های مختلفی انجام می‌شود، یکی از این روش‌ها سیمان کاری دیوار با دست است که در ادامه این روش را به شما توضیح می‌دهیم. آخرین مرحله بعد از ساخت و ساز سیمان کاری دیوار است. سیمان کاری دیوار معمولاً با روش‌های مختلفی انجام می‌شود، یکی از این روش‌ها سیمان کاری دیوار با دست است که در ادامه این روش را به شما توضیح می‌دهیم.
فیلترها
Sort
display