تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ دی 1402

معرفی انواع پرایمر رنگ ساختمانی
معرفی انواع پرایمر رنگ ساختمانی 0
اگر به تازگی قصد رنگ آمیزی دیوار منزل یا دفتر کار خود را دارید بهتر است این نوشته که درباره معرفی انواع پرایمر رنگ ساختمانی است را مطالعه کنید زیرا؛ آشنایی کامل با آستر رنگ به شما کمک می کند رنگ آمیزی شما با کیفیت و تمیزی بیشتری انجام شود. در ادامه متن کاربرد ها و مزایای انواع پرایمر یا آستر رنگ ساختمانی را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.
اجزای تشکیل دهنده شیرآلات
اجزای تشکیل دهنده شیرآلات 0
انواع شیرآلات ظرفشویی و بهداشتی ساختمانی اگرچه از نظر ظاهر و جزئیات با هم متفاوت هستند اما ساختاری نسبتا مشابه دارند. به طوری که همه آن‌ها دارای بدنه، علمک و دهانه، سیت، دسته و اهرم، کارتریج و یا توپی هستند. آگاهی از اجزای تشکیل دهنده شیرآلات علاوه بر تسهیل انتخاب شیر مناسب نیاز، سبب تعمیر و سرویس آسان نیز می‌شود. بدین ترتیب که در صورت بروز مشکل جزئی برای شیر می‌توان آن را تعمیر کرد. اگر شما هم به بررسی ساختار شیرآلات و نحوه عملکرد آن‌ها علاقمند هستید با معرفی اجزای تشکیل دهنده شیرآلات همراه ما باشید.
بهترین برند رادیاتور پنلی کدام است؟
بهترین برند رادیاتور پنلی کدام است؟ 0
در هر خانه و ساختمانی نیاز به استفاده از رادیاتور است، رادیاتور ها انواع مختلفتی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند؛ اما در بین این رادیاتور ها رادیاتور پنلی محبوب‌ترین و پر فروش ترین است. استفاده از این نوع رادیاتور مزایای بسیار زیادی دارد و همین مزایا باعث شده که توجه بسیاری را به خود جلب کند. شاید اکنون با خود فکر کنید که بهترین برند رادیاتور پنلی کدام است ؟ بیشتر افراد جواب برای این سؤال ندارند و مشتاق هستند که در این باره اطلاعاتی به دست آورند. هنگامی که شما درباره برند های مختلف رادیاتور آگاهی داشته باشید به‌راحتی می‌توانید بهترین آنها را باتوجه‌به بودجه خود خریداری نمایید و در آخر یک خرید پر سود داشته باشید. در ادامه این مقاله درباره ی بهترین برند رادیاتور پنلی ایرانی و بهترین برند رادیاتور پنلی خارجی اطلاعاتی در اختیارتان قرار داده‌ایم پس با ما همراه باشید.
روش های نظافت و ضدعفونی جکوزی
روش های نظافت و ضدعفونی جکوزی 0
تهیه جکوزی خانگی یکی از راهکارهای مناسب برای دسترسی همیشگی به جکوزی شخصی و تمیز است. البته که تمیز کردن وان جکوزی به روش اصولی در حفظ سلامت فردی و بهداشت جکوزی امری الزامی است. در واقع جکوزی به دلیل رطوبت محیط سطحی مناسب برای رشد میکروب‌ها است که با بهره گیری از روش های نظافت و ضدعفونی جکوزی می‌توان نسبت به تمیز کردن آن اقدام کرد. همانطور که مشخص است رعایت برخی نکات و بکارگیری برخی شوینده‌ها در تمیز کردن حرفه‌ای این تجهیزات موثر واقع می‌شود. اگر چگونگی تمیز کردن جکوزی برای شما هم سوال است با ما همراه باشید تا با بهترین روش تمیز کردن جکوزی آشنا شویم.
رادیاتور فولادی مناسب تر است یا رادیاتور آلومینیومی؟
رادیاتور فولادی مناسب تر است یا رادیاتور آلومینیومی؟ 0
صرفه جویی در مصرف انرژی و گرم کردن بهتر منازل و ساختمان‌ها مختلف سبب استقبال ویژه از رادیاتورها به عنوان سیستم گرمایشی شده است. اما سوالی که اغلب افراد هنگام انتخاب با آن روبه‌رو می‌شوند، این است که رادیاتور فولادی مناسب تر است یا رادیاتور آلومینیومی؟ اگرچه رادیاتورهای فولادی انتقال حرارت خوبی دارند اما به پای رادیاتورهای آلومینیومی نمی‌رسند. البته که پس از مقایسه رادیاتور فولادی با رادیاتور آلمینیومی مشخص می‌شود که هر یک از آن‌ها برای موقعیتی مناسب هستند‌. با ما همراه باشید تا در ادامه تفاوت رادیاتور فولادی با رادیاتور آلمینیومی را از جهات مختلف با یکدیگر تحلیل کنیم.
معرفی قطعات وان و جکوزی
معرفی قطعات وان و جکوزی 0
در این نوشته به معرفی قطعات وان و جکوزی برای شما می پردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل از اجزا سازنده این محصول با خیال راحت جکوزی مورد نظر خود را خریداری کنید؛ داشتن اطلاعات کافی درباره قطعات مختلف وان و جکوزی به شما کمک می‌کند در صورت بروز هر نوع مشکلی بتوانید از رخ ‌دادن مشکلات بیشتر جلوگیری کنید؛ خوب است بدانید معرفی این قطعات به شما در سالم نگه‌داشتن آن بسیار کمک می‌کند. در ادامه این مقاله به بررسی قطعات وان و جکوزی پرداخته‌ایم. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره ی کاربرد قطعات وان و جکوزی به دست آورید ما را همراهی کنید.
مقایسه شیر ظرفشویی ثابت و شلنگدار
مقایسه شیر ظرفشویی ثابت و شلنگدار 0
شیر ظرفشویی از اصلی ترین وسایل مصرفی هر خانه ای است از این رو در هنگام انتخاب باید دقت بسیار بالایی را داشت، در ادامه این نوشته به مقایسه شیر ظرفشویی ثابت و شلنگدار می پردازیم تا بتوانید با انتخاب گزینه مناسب برای آشپزخانه خود به راحتی از آن استفاده کنید، برای دریافت اطلاعات دقیق از هر مورد در ادامه همراه ما باشید.
پوشرنگ چیست؟
پوشرنگ چیست؟ 0
پوشرنگ به دسته‌ای از رنگ‌های ساختمانی اطلاق می‌شود که خاصیت پوشش‌دهی بالایی دارند. به عبارتی در پاسخ به اینکه پوشرنگ چیست؟ باید گفت رنگ‌های ساختمانی دارای غلظت و پوشش‌دهی بالا در این دسته قرار می‌گیرند. این نوع رنگ که بافتی نسبتا غلیظ دارد برای رنگ‌ آمیزی دیوارهای در معرض آسیب، درب‌ها و پنجره‌ها و ... کاربرد دارد. با توجه به کارایی و ماندگاری این محصول با ما همراه باشید تا علاوه بر پاسخ اینکه فرق رنگ و پوشرنگ چیست؟ ویژگی‌ها و نحوه استفاده از آن را شرح دهیم.
چسب یونولیت چیست؟ کاربرد و روش استفاده آن
چسب یونولیت چیست؟ کاربرد و روش استفاده آن 0
با توجه به کاربرد گسترده یونولیت ‌ها در ساخت و ساز نیاز به چسب مخصوص برای نصب آن‌ها امری بدیهی است. به همین دلیل برای برای بسیاری از مصرف کنندگان سوال است که چسب یونولیت چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در واقع نظر به اینکه چسب‌های معمولی یونولیت را تخریب می‌‌کنند، چسب مخصوص یونولیت ساختار شیمیایی خاصی دارد. از ویژگی‌های بارز این چسب‌ها می‌توان به چسبندگی بالا و عدم خوردگی فوم است که سبب حفظ کیفیت محصول هم می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی کاربردهای چسب یونولیت، پاسخ اینکه چگونه از چسب یونولیت استفاده کنیم را هم بدهیم.
رنگ مناسب دیوار گچی چه ویژگی هایی دارد؟
رنگ مناسب دیوار گچی چه ویژگی هایی دارد؟ 0
همانطور که می‌دانید دیوار بخش بسیار مهمی در هر خانه ای است که رنگ و طرح آن تأثیر بسیار زیادی در زیبای و جلوه دکوراسیون داخلی دارد. برای اینکه بتوانید رنگ مناسب دیوار گچی را انتخاب کنید باید درباره انواع رنگ‌ها و کارایی‌شان شناخت کافی داشته باشید. اگه که تصمیم دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و مایل به رنگ آمیزی دیوار های گچی هستید باید بدانید بهترین رنگ برای دیوار گچی رنگی است که تمام ویژگی های یک رنگ خوب را داشته باشد. در نهایت انتخاب رنگ مناسب دیوار گچی یک راهکار عالی برای زیباتر نشان‌دادن دکوراسیون داخلی است.
فیلترها
Sort
display