تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ مرداد 1402

مدل های گچبری مدرن و پیش ساخته
مدل های گچبری مدرن و پیش ساخته 0
استفاده از گچ در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی تنها به پوشش سقف‌ و دیوارها محدود نمی‌شود و در دیزاین و تزئین دیوارها و سقف کاربرد بسزایی دارد. هنر گچبری و ابزار گچی از دیرباز در معماری داخلی کاخ‌ها و خانه‌ها استفاده گسترده داشته است.
گچ گیپتون چیست و چه کاربردی دارد؟
گچ گیپتون چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
پوشش‌دهی و گچ‌کاری برخی سطوح سیمانی و بتنی عملا با گچ سفید ممکن نیست. در واقع برخی سطوح به علت لغزندگی و عدم تناسب بافت با گچ سفید، ملات گچ معمولی را به خود نمی‌گیرند.
گچ قرمز چیست؟ کاربرد گچ قرمز و انواع آن
گچ قرمز چیست؟ کاربرد گچ قرمز و انواع آن 0
پودر گچ نامی آشنا در صنعت ساختمان سازی است که کاربرد انواع آن فراتر از ساخت و ساز و سفید کردن دیوارها رفته است. گچ قرمز نیز به عنوان یکی از انواع گچ را می‌توان نوعی مصالح ساختمانی متفاوت و ماده اولیه طراحی و تولید مجسمه و لوازم تزئینی معرفی کرد.
صفر تا صد مراحل گچ کاری ساختمان
صفر تا صد مراحل گچ کاری ساختمان 0
گچ کاری یکی از مراحل اصلی و الزامی در ساختمان سازی است که به عنوان پایه و اساس طراحی داخلی شناخته می‌شود. در واقع سقف و دیوارها طی گچکاری ساختمان، به بهترین نحو جهت انجام امور تزئیناتی و اجرای کاغذ دیواری، نقاشی و... آماده می‌شوند.
انواع ملات گچ + طرز تهیه
انواع ملات گچ + طرز تهیه 0
. طرز تهیه ملات گچ به عنوان یکی از ترکیبات بسیار کاربردی در ساخت و ساز، به آن راحتی که از دور بنظر می‌رسد نیست و نیازمند رعایت برخی نکات است. به طوری که حتی تغییرات جزئی در نحوه هم زدن، میزان آب، نسبت آب و گچ، دمای آب و... در ساختار و کیفیت ملات نهایی موثر هستند‌
کاربرد بلوک گچی و دیوار گچی پیش ساخته
کاربرد بلوک گچی و دیوار گچی پیش ساخته 0
همگام با پیشرفت تکنولوژی، صنعت ساختمان و مصالح مورد استفاده نیز دچار تحول شده‌اند. ازاین‌رو استفاده از مصالح ساختمانی مدرن به امری بدیهی بدل شده است. بلوک گچی یا دیوار گچی پیش ساخته از مصالح ساختمانی سبک سازی شده‌ای محسوب می‌شود که سرعت ساخت دیوار و تیغه‌های میانی ساختمان را بهبود می‌بخشد.
گچ چیست و چه کاربردی دارد؟
گچ چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
سنگ گچ خام بنا به ترکیب شیمیایی و ساختار فیزیکی دارای انواع متعدد قابل استفاده در کشاورزی، پزشکی و حتی صنایع مواد غذایی است. با ما همراه باشید تا علاوه بر پاسخ به اینکه گچ چیست و چه کاربردی دارد، انواع گچ و نحوه استخراج آن را بررسی کنیم.
رابیتس سقف چیست؟ انواع سقف رابیتس و نحوه نصب آن
رابیتس سقف چیست؟ انواع سقف رابیتس و نحوه نصب آن 1
سقف رابیتس نامی آشنا و بسیار کاربردی در دکوراسیون داخلی است که به وفور در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری مشاهده می‌شود. رابیتس به عنوان یکی از مشتقات ورق‌های گالوانیزه، متریال اصلی در اجرای سقف و گچبری، نمای ساختمان و معماری داخلی است.
گچ پلیمری چیست؟ گچ پلیمری پاششی و دستی
گچ پلیمری چیست؟ گچ پلیمری پاششی و دستی 0
گچ سفید که نوعی ماده معدنی خارق‌العاده است از دیرباز تا به امروز به عنوان یکی از مصالح اصلی و ضروری ساختمان سازی به شمار می‌آید. گچ پلیمری نیز گونه اصلاح شده و نوین گچ ساختمانی محسوب می‌شود که در عین سبک بودن، ضد رطوبت و دیر گیر است. خواص منحصربفرد این گچ از افزودن مواد معدنی و شیمیایی خاصی چون پرلیت و آهک هیدراته به گچ معمولی ایجاد می‌شوند.
منظور از شن و ماسه مخلوط چیست؟
منظور از شن و ماسه مخلوط چیست؟ 0
شن و ماسه مخلوط یکی از مصالح ساختمانی مهم در صنعت ساخت و ساز می باشد و همچنین در پروژه‌های عمرانی در مراحل طراحی و اجرا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مخلوط به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در بسیاری از پروژه ها به عنوان یک ماده‌ی اساسی استفاده می‌شود. در این مقاله، به بررسی دقیق‌تر و کامل‌تر شن و ماسه مخلوط و اهمیت آن در صنعت ساخت و ساز و عمران می پردازیم.
فیلترها
Sort
display