تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ تیر 1402

چسب بتن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
چسب بتن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ 0
چسب بتن که به عنوان عامل اتصال بتن نیز شناخته می شود، نوعی چسب است که به طور خاص برای چسباندن سطوح بتنی به یکدیگر طراحی شده است.
نمای سرامیکی ساختمان و هزینه های اجرا
نمای سرامیکی ساختمان و هزینه های اجرا 0
سرامیک های نما به دلیل دوام، مقاومت در برابر آب و هوا و توانایی حفظ ظاهر خود در طول زمان شناخته شده اند. آنها معمولاً با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنیک های تولید پیشرفته برای اطمینان از استحکام و طول عمر آنها تولید می شوند.
طرز استفاده از کاشی آشپزخانه با سیمان
طرز استفاده از کاشی آشپزخانه با سیمان 0
برای بررسی کاشی آشپزخانه با سیمان یا سیمان سفید باید به بررسی این دو نوع سیمان بپردازیم. ویدئو آموزش کاشی کاری با سیمان در آشپزخانه را تماشا میکنید و مقاله دیگر جهت مشاهده ویدئو آموزش بندکشی سرامیک با سیمان سفید به شما معرفی می گرددو در انتها شما را با مزایا و معایب سیمان و سیمان سفید آشنا خواهیم کرد.
بتن مسلح چیست و علت استفاده از بتن مسلح چیست؟
بتن مسلح چیست و علت استفاده از بتن مسلح چیست؟ 0
بتن مسلح چیست؟ بتن مسلح درواقع یکی دیگر از انواع مصالح پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز به حساب می‌آید که از انواع بتن مسلح برای ساخت سازه‌های باربر یا غیر باربر استفاده می‌کنند. مشخصات و پیگیری بتن مسلح باعث شده تا گستره کاربرد بسیار وسیعی در کارهای عمرانی و مهندسی سازه داشته باشد. بتن مسلح درواقع ترکیبی از بتن معمولی با المان‌هایی تقویت کننده مانند میلگردها یا الیاف فولادی است و از این نظر آن را به عنوان مهم‌ترین رقیب پروفیل‌های فولادی در ساخت اسکلت و بدنه ساختمان‌های مسکونی و تجاری می‌شناسند.
فیلترها
Sort
display