تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ اردیبهشت 1402

ملات سیمانی چیست؟ کاربرد ملات سیمانی و انواع آن
ملات سیمانی چیست؟ کاربرد ملات سیمانی و انواع آن 0
ملات سیمانی چیست؟ ملات سیمانی ترکیبی خمیری شکل است که در صنعت ساختمان سازی نقش بسیار مهم و پررنگی دارد؛ کاربرد ملات سیمانی در امر ساخت و ساز، چسباندن مواد مختلف به یکدیگر است. از پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین متریال‌ها و مصالح ساختمان سازی می‌توان به انواع ملات سیمانی اشاره کرد. از پرکاربردترین و متداول‌ترین نمونه‌های استفاده از این ملات می‌توان نصب کردن سرامیک کف با استفاده از این ملات را مثال زد.
با پودر سنگ، پودر مخصوص قالب‌گیری بیشتر آشنا شوید
با پودر سنگ، پودر مخصوص قالب‌گیری بیشتر آشنا شوید 0
پودر سنگ پودر مخصوص قالب گیری است که از آن برای کارهای مختلف تزئینی استفاده می‌شود و اخیراً انقلاب بزرگی به پا کرده و شانس اقبال بزرگی در بازار امروز دارد. پودر سنگ قالب گیری توانسته نیازهای افرادی که در صنعت قالب گیری و قالب سازی مشغول هستند را به خوبی برطرف کند.
بتن رنگی چیست؟ انواع بتن رنگی و کاربرد آن
بتن رنگی چیست؟ انواع بتن رنگی و کاربرد آن 0
بتن رنگی چیست؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها بتن رنگی را در نماها و فضاهای ساختمانی و شهری مشاهده کرده باشید؛ اما آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کاربرد بتن رنگی چیست یا اینکه درباره انواع بتن رنگی اطلاعات بیشتری به دست آورید؟
پودر سنگ چیست؟ کاربرد پودرسنگ و ویژگی های آن
پودر سنگ چیست؟ کاربرد پودرسنگ و ویژگی های آن 0
پودر سنگ چیست؟ پودر سنگ ازجمله محصولات جانبی صنعت سنگ‌بری و در اصل یکی از مصالح و متریال‌های صنعت ساختمان سازی و فعالیت‌های عمرانی محسوب می‌شود که به آن خاک سنگ نیز می‌گویند؛ کاربرد پودر سنگ و نحوه استفاده از پودر سنگ در این مقاله به طور کامل شرح داده خواهد شد. قابل ذکر است که بدانید برای تولید انواع پودر سنگ، لازم است که انواع مختلفی از سنگ‌های معدن را با دستگاهی به نام سنگ شکن کوبید تا به شکل پودری از سنگ تبدیل شوند.
هر آن چیزی که باید درباره ترکیب سیمان سفید و چسب بتن بدانید! (ویدئو آموزش)
هر آن چیزی که باید درباره ترکیب سیمان سفید و چسب بتن بدانید! (ویدئو آموزش) 0
ترکیب سیمان سفید و چسب بتن امروزه در امر ساختمان سازی بسیار استفاده می‌شود. طریقه استفاده از ترکیب چسب بتن و سیمان سفید به این شکل است که ابتدا باید چسب بتن را در آب حل کرده و رقیق کنید و سپس با سیمان سفید، شن یا ماسه مخلوط کرده و در نهایت ملاتی خمیری شکل به دست آورید.
همه چیز درباره نحوه بندکشی آجر نما با سیمان سفید (ویدئو آموزش)
همه چیز درباره نحوه بندکشی آجر نما با سیمان سفید (ویدئو آموزش) 0
نحوه بندکشی آجر نما بسیار مهم بوده و ازجمله مراحل نهایی و بسیار حساس در امر آجرکاری نمای ساختمان به حساب می‌آید. نحوه بندکشی آجر به اندازه‌ای مهم و حساس است که اگر در اجرای آن به اندازه‌ی کافی دقت نداشته باشید و حساسیت به خرج ندهید، کار شما با آسیب‌های بسیار جدی روبرو خواهد بود؛ حتی اگر از باکیفیت‌ترین و زیباترین آجرها برای نمای ساختمان خود استفاده کرده باشید.
بررسی انواع نمای سیمان سفید ویلا
بررسی انواع نمای سیمان سفید ویلا 1
نمای سیمان سفید ویلا از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین نماهای ساختمانی در بین ایرانیان و همچنین در کل جهان محسوب می‌شود؛ نمای سیمان سفید ویلا ازجمله کاربردی‌ترین نماهایی است که روی ویلا و انواع ساختمان‌های مدرن و شیک پیاده‌سازی می‌شود. سیمان سفید هم مانند بسیاری از سیمان‌های دیگر روش پخت یکسانی داشته و از آهک و رس به وجود می‌آید؛
کاربرد سیمان سفید چیست؟ مزایا و معایب استفاده از سیمان سفید
کاربرد سیمان سفید چیست؟ مزایا و معایب استفاده از سیمان سفید 0
در این مطلب، قصد داریم درباره سیمان سفید چیست توضیحاتی ارائه دهیم. علاوه بر این، مزایا و معایب استفاده از سیمان سفید را برای شما شرح خواهیم داد. اگر می خواهید بدانید که سیمان سفید چیست و چه کاربردهایی دارد، با خواندن ادامه مطلب همراه ما باشید. همه ما می‌دانیم که در صنعت ساخت و ساز از مواد و مصالح متنوعی استفاده می شود و هر یک از این متریال های ساختمانی خصوصیات ویژه خود را دارند. برای ساخت یک بنای استاندارد، باید با ویژگی های هر کدام از مواد و مصالح ساختمانی آشنایی کافی داشته باشیم و علاوه بر آن، مزایا و معایب کاربرد مصالح گوناگون را بدانیم.
فیلترها
Sort
display