تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ مهر 1402

بهترین برند چسب کاغذ دیواری چیست؟
بهترین برند چسب کاغذ دیواری چیست؟ 0
باید بدانید که امروزه از کاغذ دیواری در ساختمان‌ها برای پوشاندن عیب و ایرادهای دیوار و جلوه‌دادن به محیط استفاده می‌شود؛ این کاغذ دیواری‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی موجود هستند؛ عده زیادی را علاقه‌مند به خود کرده است. اکثر افراد برای خرید کاغذ دیواری وقت زیادی را صرف انتخاب طرح آن می‌کنند؛ اما به استفاده از بهترین برند چسب کاغذ دیواری اهمیتی نمی‌دهند. اگر چسب مورد استفاده شما، از بهترین برند چسب کاغذ دیواری نباشد در نهایت کاغذ دیواری از دیوار جدا می‌شود و ظاهر زیبایی ندارد.
بهترین مارک رنگ اکریلیک ساختمانی
بهترین مارک رنگ اکریلیک ساختمانی 0
رنگ اکریلیک رنگ نوین صنعت ساختمان است که فاقد معایب و نواقص رنگ‌های روغنی و پلاستیکی است. ازاین‌رو آشنایی با برندهای رنگ اکریلیک سبب تحول در نقاشی سطوح مختلف ساختمان‌ها شده است.
شوفاژ چیست؟ آشنایی با انواع رادیاتور
شوفاژ چیست؟ آشنایی با انواع رادیاتور 0
به سیستم‌های گرمایشی که با آب گرم کار می‌کنند، شوفاژ گفته می‌شود. رادیاتورها یا همان شوفاژها از قدیمی‌ترین و مؤثرترین روش‌های ایجاد گرمای خانه هستند.
آشنایی با بهترین برندهای جکوزی خانگی
آشنایی با بهترین برندهای جکوزی خانگی 0
اولین سوال طرفداران جکوزی پیش از خرید این است که بهترین برندهای جکوزی خانگی کدامند و چه امکاناتی دارند؟ جکوزی خانگی با امکانات و فواید فوق‌العاده‌ای که برای بهبود درد جسمانی و کسب آرامش دارد، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.
بهترین مارک های رنگ روغن ساختمانی
بهترین مارک های رنگ روغن ساختمانی 0
پس از انتخاب نوع رنگ روغنی برای رنگ آمیزی نوبت به انتخاب برند تولید کننده می‌رسد که کیفیت نهایی کار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بهترین برندهای رنگ روغن ساختمانی علاوه بر چسبندگی و پوشش دهی بالا، از ثبات رنگ قابل توجهی برخوردار هستند.
بهترین مارک چسب کاشی کدام است؟
بهترین مارک چسب کاشی کدام است؟ 0
آشنایی با بهترین برند چسب کاشی ساختمانی به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید محصولی با کیفیت خریداری نمایید. چسب کاشی نوعی سیمان پلیمیری است که به دلیل کیفیت بالا و چسبندگی زیادی که دارد در مقایسه با ملات سیمان بسیار کاربردی تر است.
بهترین برندهای ایرانی و خارجی رنگ ساختمان
بهترین برندهای ایرانی و خارجی رنگ ساختمان 0
انتخاب بهترین برند رنگ ساختمانی، به اندازه مهارت نقاش ساختمان حائز اهمیت است؛ زیرا رنگ بی‌کیفیت می‌تواند باعث خرابی ظاهر خانه و ساختمان شده و زیبایی آن بکاهد.
آشنایی با بهترین مارک چسب بتن در بازار
آشنایی با بهترین مارک چسب بتن در بازار 0
آیا بهترین برندهای چسب بتن در بازار را می‌شناسید؟ آیا از ویژگی‌های آن اطلاعات کافی دارید؟ انواع مختلفی از چسب‌های بتن در بازار وجود دارد که توسط برندهای معروف تولید می‌شوند.
جکوزی چیست؟ آشنایی با تاریخچه جکوزی و فواید آن
جکوزی چیست؟ آشنایی با تاریخچه جکوزی و فواید آن 0
جکوزی، علاوه بر تفریح، خواص درمانی مطلوبی نیز دارد. اولین جکوزی که توسط برادران جکوزی تولید شد با هدف درمان آرتیت یکی از اعضای خانواده طراحی شده بود.
بهترین برند شوفاژ و رادیاتور چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
بهترین برند شوفاژ و رادیاتور چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ 1
در فصول سرد سال استفاده از شوفاژ و رادیاتور بسیار مهم و قابل‌توجه است؛ با اطلاع داشتن از بهترین برند رادیاتور می‌توانید محصول موردنیاز خود را به‌درستی انتخاب و خریداری کنید. هرکدام از این برندها، انواع مختلفی از شوفاژ یا رادیاتور را تولید می‌کنند.
فیلترها
Sort
display