تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ بهمن 1402

بررسی کامل شیرآلات لمسی
بررسی کامل شیرآلات لمسی 0
شیرآلات لمسی یا همان شیرآلات سنسوری، شیرآلاتی هستند که برای کنترل جریان آب، گاز یا سایر مایعات از سنسورهای الکترونیکی استفاده می‌کنند به جای دکمه‌ها یا دسته‌های معمولی. این نوع شیرآلات اغلب در محیط‌هایی که بهداشت و بهره‌وری مهم هستند، مانند حمام‌ها، آشپزخانه‌ها، دستشویی‌ها، و حتی در مکان‌هایی که امنیت و کاهش آلودگی محیطی اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
روش های نگهداری از وان و جکوزی
روش های نگهداری از وان و جکوزی 0
وان‌ها و تجهیزات حمام به دلیل مجاورت با آب و رطوبت، همواره در معرض تخریب هستند‌؛ ازاین‌رو یادگیری روش های نگهداری از وان و جکوزیبرای حفظ دوام و کارایی این اقلام الزامی است.
آموزش سیمانکاری نما
آموزش سیمانکاری نما 0
سیمانکاری نما یک فرایند مهم در ساخت و ساز است که به کاربرد مواد ساختمانی مانند سیمان، شن و ماسه، پودر سنگ و آب برای پوشش دادن سطح های دیوارها و ساختمان‌ها به منظور حفظ و زیبایی نمای ساختمان می‌پردازد
مضرات استفاده نادرست از جکوزی چیست؟
مضرات استفاده نادرست از جکوزی چیست؟ 0
خواص و کارایی جکوزی به عنوان یک کالای لوکس آب درمانی بر همگان آشکار است. اما ابتلا افراد به بیماری‌ها و میکروب‌ها در بستر جکوزی، سوالاتی درمورد مضرات جکوزی ایجاد کرده است. در واقع جکوزی به خودی خود هیچ ضرر و زیانی برای افراد ندارد و در صورت عدم رعایت بهداشت فردی یا استفاده فراوان سبب بروز مشکلاتی می‌شود.
پرلاتور شیرآلات چیست؟
پرلاتور شیرآلات چیست؟ 0
در راستای کاهش مصرف آب، تهیه شیرآلات دارای پرلاتور کم مصرف امری هوشمندانه است. اگر می‌پرسید پرلاتور شیرآلات چیست باید گفت پرلاتور یا آبفشان یکی از اجزای اصلی و البته ساده شیرهای ساختمانی و بهداشتی است.
علت دون دون شدن رنگ با غلطک چیست؟
علت دون دون شدن رنگ با غلطک چیست؟ 0
در فرآیند رنگ آمیزی دیوار ها با استفاده از غلطک، عوامل مختلفی می‌توانند نقش آفرینی کرده و باعث دون دون شدن رنگ با غلطک شوند. برخی از عوامل شامل موارد زیر می‌باشند:
چسب بتونه چیست؟
چسب بتونه چیست؟ 0
چسب بتونه یا چسب بتنی یک نوع چسب است که برای اتصال و چسباندن قطعات بتنی یا مواد ساختمانی دیگر به هم استفاده می‌شود. این نوع چسب معمولاً دارای خصوصیاتی مانند مقاومت به فشار و کشش بالا، مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف مانند آب و رطوبت، و عمر طولانی است. چسب بتونه معمولاً به عنوان یک جایگزین برای مواد اتصالی مانند مهره و پیچ در برخی از برنامه‌های ساختمانی و مصالح ساختمانی استفاده می‌شود.
شیر مخلوط چیست و چه انواعی دارد؟
شیر مخلوط چیست و چه انواعی دارد؟ 0
آشنایی با اصطلاحات و نام انواع شیرآلات همچون شیر مخلوط، شیر ساده و ... انتخاب را برای افراد آسان می‌کند. حال سوال پیش می‌آید که شیر مخلوط چیست؟ شیرآلات از نظر ترکیب آب سرد و گرم دارای دو نوع مخلوط و ساده هستند که مدل‌های مخلوط نقطه عطف تولید شیرآلات ساختمانی به شمار می‌آیند. با ما همراه باشید تا در ادامه انواع شیرآلات مخلوط و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم.
تفاوت وان حمام و وان جکوزی
تفاوت وان حمام و وان جکوزی 0
داشتن وان حمام یا جکوزی، فرصتی فوق العاده برای تجربه لحظاتی به یاد ماندنی است. اما بنا به تفاوت وان حمام و وان جکوزی، سوال پیش می‌آید که وان بهتر است یا جکوزی؟ همانطور که مشخص است امکانات و کارایی این دو با هم تفاوت دارند. جکوزی‌ها در عین حال که شبیه وان حمام هستند به موتور، پمپ و بلوئر مجهز شده‌اند. با ما همراه باشید تا در ادامه ویژگی‌ها و امکانات وان و جکوزی را به تفصیل بررسی کنیم.
چسب پلی اورتان چیست؟
چسب پلی اورتان چیست؟ 0
چسب پلی‌اورتان یک نوع چسب است که از پلیمری به نام پلی‌اورتان ساخته می‌شود. پلی‌اورتان پلیمری است که به وسیله واکنش‌های شیمیایی تولید می‌شود و خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی دارد که آن را برای استفاده در چسب‌ها، رنگ‌ها، لاستیک‌ها و مواد پوششی مناسب می‌سازد.
فیلترها
Sort
display