تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آذر 1402

آشنایی با انواع چسب سنگ و کاربرد های آن
آشنایی با انواع چسب سنگ و کاربرد های آن 0
چسب سنگ یکی از مصالح ساختمانی است که کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان‌سازی و عمران دارد. از انواع چسب سنگ در صنعت ساختمان در جهت بهینه‌کردن استفاده می‌کنند و همچنین کاربردهای چسب سنگ در طول فرایند ساختمان‌سازی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. چسب سنگ را از پلیمرهای مصنوعی و پودرهای معدنی تولید می‌کنند. در زمان‌های قدیم برای چسباندن سنگ‌ها، کاشی و موارد دیگر از سیمان استفاده می‌کردند که از معایب استفاده از ملات سیمان می‌توان به وزن بالای آن و سنگین بودن آن اشاره کرد. باگذشت زمان محصولات متنوع و با کارآمدی در برای استفاده در صنعت ساختمان تولید شدند که چسب سنگ یکی از این محصولات است که جایگزین بسیار خوبی برای ملات سیمانی است. در ادامه دربارهٔ آشنایی با انواع چسب سنگ برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.
بهترین رنگ برای درب و پنجره ساختمان
بهترین رنگ برای درب و پنجره ساختمان 0
امروزه مدل و رنگ درب و پنجره به یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و تأثیر زیادی در نمای داخلی و خارجی ساختمان، واحدهای مسکونی اداری و غیره می‌گذارد. انتخاب رنگ درب و پنجره از اهمیت بالایی برخوردار است و سختی‌ها و چالش‌های زیادی به همراه دارد. ازآنجایی‌که انتخاب رنگ بسیار مهم است خوب است از یک کارشناس کاربلد در این زمینه کمک بگیرید.
آموزش نقاشی ساختمان
آموزش نقاشی ساختمان 0
آموزش نقاشی ساختمان، هنری جذاب و دیدنی محسوب می‌شود. با کمک نقاشی می‌توانید فضای داخلی ساختمان خود را به هر طرح و رنگی درآورید و هرازگاهی نقاشی منزل خود را تغییر دهید. اگر آموزش نقاشی ساختمان را به‌خوبی یاد بگیرید. می‌توانید با هزینه پایین ساختمان خود را نقاشی کنید. در این مقاله از ساختمان دات آی آر می‌خواهیم به توضیح آموزش نقاشی ساختمان، ترفندهای نقاشی ساختمانو روش ‌های نقاشی ساختمان بپردازیم.
چگونه رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان را انتخاب کنیم؟
چگونه رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان را انتخاب کنیم؟ 0
برای اینکه ظاهر خانه خود را تغییر دهید، یک روش سریع و ارزان وجود دارد و آن نقاشی ساختمان است. در ادامه مقاله می‌خواهیم در مورد رنگ مناسب نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمان و انتخاب رنگ مناسب نقاشی ساختمانبیشتر توضیح دهیم.
بهترین چسب سرامیک پرسلان 1402
بهترین چسب سرامیک پرسلان 1402 0
هنگامی‌که پروژه‌های سرامیک کاری حرفه‌ای ارائه می‌شوند، انتخاب بهترین چسب سرامیک پرسلان در اولویت است. چسب سرامیک مناسب سبب ماندگاری بالا برای سال‌های طولانی می‌شود. انتخاب چسب مناسب نقش مهمی در کیفیت سرامیک­کاری دارد. برای انتخاب چسب به راهنمای دقیق و مناسب نیاز داریم. چسب‌های پودری جایگاه مهمی در فرایند ساخت‌وساز سازه‌ها دارند. علاوه بر اینکه باید از سرامیک پرسلان به‌درستی استفاده شود، چسباندن آن با چسب مخصوص اهمیت زیادی دارد. در این مقاله از sakhteman.ir قصد داریم به توضیح بیشتر چسب سرامیک پرسلان، معرفی بهترین چسب سرامیک پرسلانو مزایای چسب سرامیک پرسلانبپردازیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.
انواع چسب کاغذ دیواری و نحوه تهیه آن
انواع چسب کاغذ دیواری و نحوه تهیه آن 0
شاید تا کنون در دیزاین خانه های مختلف زیبایی منحصر به فرد کاغذ دیواری شده باشید و نظر شما را جلب کرد باشد. کاغذ دیواری یکی از متریال مهم در زیبایی خانه است که جلوه بسیاری دارد و در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است. هنگامی که تصمیم می‌گیرید برای نصب کاغذ دیواری اقدام کنید علاوه بر انتخاب طرح و جنس مناسب آن باید به چسب آن نیز فکر کنید. برای نصب کاغذ دیواری باید از یک چسب مرغوب و با کیفیت استفاده شود تا کارایی آن بالا برود و نیازی به تعمیر مداوم نداشته باشید.
شیرآلات ساختمانی و انواع آن
شیرآلات ساختمانی و انواع آن 0
داشتن اطلاعاتی درباره انواع شیرآلات ساختمانی به شما کمک می‌کند تا زمانی که شیرآلات خانه‌تان دچار فرسودگی و پوسیدگی می‌شود، هنگام تعویض آن‌ها بتوانید انتخاب بهتر و مفیدتری داشته باشید. قبل از اینکه درباره انواع شیرآلات ساختمانی صحبت کنیم خوب است بدانید شیرآلات به دودسته واشر دار و بدون واشر تقسیم می‌شوند، شیرهای بدون واشر شامل شیرهای توپی، دیسکی و کاتریجی و شیر های واشر دار شامل شیر های فشاری است. انواع مدل های شیر ساختمانی در بازار موجود است که هر کدام مزیت‌ها و معایب خود را دارند شما با داشتن اطلاعات کافی درباره آن‌ها می‌توانید خرید بهتری باتوجه‌به نیازهایتان داشته باشید. در این مقاله درباره انواع شیرآلات ساختمانی و انواع مدل شیر های ساختمانی اطلاعاتی در اختیارتان قرار داده‌ایم با ما همراه باشید.
راهنمای کامل چسب پلیمری 1402
راهنمای کامل چسب پلیمری 1402 0
چسب پلیمری در اصل ماده‌ای غیرفلزی است که از پلیمرهای آلی تشکیل شده است که برای اتصال دو سطح کنار یکدیگر به کار می‌رود. نقش اصلی یک چسب پلیمری اتصال اجزای تشکیل دهنده دو سطح به همدیگر است. چسب‌ ماده‌ای است که سالیان سال، بشر از آن برای چسباندن دو سطح در کنار هم استفاده ‌کرده است. به نحوی که در حال حاضر یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف است. چسب‌های معدنی، گیاهی، دریایی و به علاوه سایر چسب‌های مختلف مانند چسب پلیمری که به وسیله انسان‌ها ساخته شده‌اند، از انواع مختلف چسب محسوب می‌شوند. اخیراً استفاده از چسب‌های پلیمری برای اتصال اجزای مجموعه‌ها و سازه‌های متعدد به دلیل مزایای منحصر به فرد آن، به طور چشمگیری مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه مقاله سعی شده که به صورت تخصصی به توضیح انواع چسب پلیمری، کاربردهای انواع چسب پلیمریو دسته بندی چسب پلیمری پرداخته شود.
رادیاتور دکوراتیو چیست؟
رادیاتور دکوراتیو چیست؟ 0
امروزه اغلب مردم به دنبال زیبایی در چیدمان داخلی خانه خود هستند و در همین راستا به دنبال وسایل و اکسسوری‌های متناسب با دکور خانه خود می‌روند. همان‌طور که می‌دانید رادیاتور یکی از مهم‌ترین اجزای محیط است که نقش بسیار مهمی دارد. رادیاتور دکوراتیو در واقع یک صفحه تزیینی یا آیینه مانند است که می‌تواند گرما و سرما را از خود عبور دهد و تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه نیز بگذارد. این رادیاتور علاوه بر عملکرد گرمایشی می‌تواند جذابیت بسیاری را به محیط دهد به‌طوری‌که تا کنون افراد زیادی را جذب خودکرده است و به همین دلیل انواع رادیاتور دکوراتیو در بیشتر خانه‌ها دیده می‌شود.
رنگ آمیزی درب چوبی ساختمان
رنگ آمیزی درب چوبی ساختمان 0
شاید تا کنون شما هم فکر عوض‌کردن دکوراسیون خانه خود به ذهنتان خطور کرده باشد؛ اما ایده مناسبی پیدا نکرده باشید و بیخیال این موضوع شده‌اید. ما یک پیشنهاد متفاوت برای شما داریم برای تغییر دکوراسیون خانه می‌توانید از درب ورودی شروع کنید و اگر خانه شما درب چوبی دارد مسلماً بعد از گذشت مدتی کهنه و فرسوده می‌شود؛ در این صورت می‌توانید شروع به نقاشی درب چوبی با استفاده رنگ مخصوص درب چوبی کنید. نقاشی درب‌های چوبی آن طور که فکرش را می‌کنید سخت نیست؛ چرا که به اندازه نقاشی بر روی دیوار نیز آسان نیست؛ اما شما به راحتی و بدون پرداخت هر گونه هزینه می‌توانید آن را رنگ‌آمیزی کنید. برای این کار باید از رنگ مخصوص درب چوبی استفاده کنید که انواع مختلفی دارد؛ ولی باید از بهترین نوع آن برای نقاشی درب استفاده کرد تا در انتها نتیجه خوبی بگیرید.
فیلترها
Sort
display