تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ بهمن 1402

آموزش نصب شوفاژ
آموزش نصب شوفاژ 0
امروزه در تمامی خانه هایی که سال ساخت جدید دارند می توانید شوفاژ و رادیاتور را مشاهده کنید، اما خانه های قدیمی تر نیاز دارند آموزش نصب شوفاژ را بلد باشند تا خانه خود را به آن مجهز کنند؛ البته می توانند از افراد ماهر در این زمینه نیز کمک دریافت کنند تا کارشان بی عیب و نقص تر و صحیح تر صورت گیرد؛ اگر قصد دارید نحوه نصب شوفاژ را برای خانه و یا اداره خود یاد بگیرید در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.
معرفی انواع پرایمر رنگ ساختمانی
معرفی انواع پرایمر رنگ ساختمانی 0
اگر به تازگی قصد رنگ آمیزی دیوار منزل یا دفتر کار خود را دارید بهتر است این نوشته که درباره معرفی انواع پرایمر رنگ ساختمانی است را مطالعه کنید زیرا؛ آشنایی کامل با آستر رنگ به شما کمک می کند رنگ آمیزی شما با کیفیت و تمیزی بیشتری انجام شود. در ادامه متن کاربرد ها و مزایای انواع پرایمر یا آستر رنگ ساختمانی را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.
اجزای تشکیل دهنده شیرآلات
اجزای تشکیل دهنده شیرآلات 0
انواع شیرآلات ظرفشویی و بهداشتی ساختمانی اگرچه از نظر ظاهر و جزئیات با هم متفاوت هستند اما ساختاری نسبتا مشابه دارند. به طوری که همه آن‌ها دارای بدنه، علمک و دهانه، سیت، دسته و اهرم، کارتریج و یا توپی هستند. آگاهی از اجزای تشکیل دهنده شیرآلات علاوه بر تسهیل انتخاب شیر مناسب نیاز، سبب تعمیر و سرویس آسان نیز می‌شود. بدین ترتیب که در صورت بروز مشکل جزئی برای شیر می‌توان آن را تعمیر کرد. اگر شما هم به بررسی ساختار شیرآلات و نحوه عملکرد آن‌ها علاقمند هستید با معرفی اجزای تشکیل دهنده شیرآلات همراه ما باشید.
فیلترها
Sort
display