تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آبان 1402

شیرآلات KWC
شیرآلات KWC 0
شیرآلات KWC سوئیس جزء بهترین شیرآلات موجود در بازار هستند که علاوه بر تنوع، کیفیت بالایی هم دارند. شیرآلات کی دبلیو سی ایرانی کاملا مطابق مدل‌ها و نمونه‌های سوئیسی تولید می‌شوند و ماندگاری مطلوبی دارند.
راهنمای خرید میز ناهار خوری
راهنمای خرید میز ناهار خوری 0
میز ناهار خوری چوبی، اثری زیبا و کلاسیکی که به دکوراسیون داخلی منزل شما اعتبار و گرمایی خاصی میبخشد. در صورتی که قصد خرید یک میز ناهارخوری چوبی دارید، در این مقاله با راهنماییهای کامل و جزئیاتی در این زمینه آشنا خواهید شد.
جکوزی شاینی
جکوزی شاینی 0
جکوزی شاینی با طراحی خاص و ویژگی‌های مطلوب یکی از برندهای محبوب خریداران است که مدل‌های متنوعی از وان و جکوزی را روانه بازار می‌کند‌. انواع جکوزی شاینی محصول مرغوب شرکت نوآوران نوید آینده هستند که مطابق استانداردهای بین‌المللی و ملی تولید می‌شوند.
انواع رنگ ساختمانی و کاربرد آن ها
انواع رنگ ساختمانی و کاربرد آن ها 0
رنگ آمیزی ساختمان از به صرفه ترین روش‌های زیبا و مقاوم کردن سطوح مختلف در برابر عوامل محیطی مخرب است. ازاین‌رو شناخت انواع رنگ ساختمان و انتخاب طیف رنگی مناسب در نتیجه نقاشی ساختمان مولفه‌ای موثر است.
آشنایی با جکوزی لادر
آشنایی با جکوزی لادر 0
کارایی قابل توجه انواع وان و جکوزی در بهبود وضعیت جسمانی، سبب افزایش تقاضا برای این کالای بهداشتی نوین شده است. ازاین‌رو تولیدکنندگان بسیاری از جمله شرکت جکوزی لادر، انواع مدل‌های جکوزی خانگی و فضای باز را با قیمت و کیفیت مناسب به بازار عرضه می‌کنند.
پنوماتیک و کاربردهای آن
پنوماتیک و کاربردهای آن 0
امروزه، پنوماتیک نقش مهمی را در تولید دستگاههای مختلف و علم مکاتروتیک ایفا میکند. به کمک پنوماتیک است که شیرها، انرژی حاصل از گازهای فشرده را کنترل میکنند. دستگاهی که این انرژی را به حرکت تبدیل میکند موسوم به «محرک پنوماتیک» ( Actuator) است.
ترکیب و ساختن انواع رنگ ساختمانی
ترکیب و ساختن انواع رنگ ساختمانی 0
ترکیب و ساختن انواع رنگ ساختمانی همانند نقاشی ساختمان امری تخصصی است که با دانش و تجربه امکان پذیر می‌شود. هر چند که رنگ‌های ساختمانی در طیف‌ها و انواع مختلف در بازار قابل تهیه هستند. اما آماده سازی آن‌ها برای سطوح مختلف نیازمند رعایت نکات مختلفی است که نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
آشنایی با چسب پومکس و انواع آن
آشنایی با چسب پومکس و انواع آن 0
آشنایی با انواع چسب کاشی پومکس، ترکیبات، مزایا و خواص آن، مشخصات فیزیکی و شیمیایی، نحوه ی استفاده و محصولات برند پومکس و هر چه که لازم است درباره ی این چسب بدانید.
رادیاتور ایران نوین و ویژگی های آن
رادیاتور ایران نوین و ویژگی های آن 0
هدف اصلی این شرکت در واقع طراحی و تولید انواع رادیاتورهای حوله‌ای، پروفیلی و غیره بوده است که امروزه در میان مردم بسیار محبوب است و همه ساله افراد زیادی را به خانواده خود اضافه می‌کند. تمامی محصولات این شرکت دارای نشان CE اروپا هستند و با استانداردهای خاصی در بازار ارائه می‌شوند.
رادیاتور آترین، معرفی انواع رادیاتور آترین و ویژگی های آن
رادیاتور آترین، معرفی انواع رادیاتور آترین و ویژگی های آن 0
گروه صنعتی آترین تولیدکننده انواع رادیاتورها منطبق بر دکوراسیون داخلی است که با ویژگی‌ها و مزایایی که دارد توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند. گروه صنعتی آترین از سال 1379 در زمینه ی طراحی، مشاوره و پیاده‌سازی پروژه‌های ساختمانی و... فعالیتش را شروع کرده است.
فیلترها
Sort
display