تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آبان 1402

شیرآلات درخشان
شیرآلات درخشان 0
افزایش تقاضا برای شیرآلات ساختمانی نوین و کاربردی سبب رقابت میان تولید کنندگان شده است. به طوری که شاهد تولید انواع شیرآلات روکار و توکار با طراحی نوین توسط برندهای مختلف هستیم. در این میان شرکت شیرآلات درخشان نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان قدیمی و نامدار شیرآلات ساختمانی، مدل‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند.
از شوفاژ لورچ و ویژگی‌های آن چه می‌دانید؟
از شوفاژ لورچ و ویژگی‌های آن چه می‌دانید؟ 0
از بین برند های معروف شوفاژ، شوفاژ لورج یکی از برندهای معتبر است، شوفاژ لورج مطابق با بروزترین تکنیک و تکنولوژی کشورهای اروپایی در حال تولید محصولات خود است. گروه صنعتی لورچ در زمینه تولید شوفاژهای گرمایشی دارای فعالیت گسترده‌ای است که این محصولات از نظر طراحی و ساخت بسیار باکیفیت هستند.
معرفی بهترین مارک رنگ پلاستیک و ویژگی های آن ها
معرفی بهترین مارک رنگ پلاستیک و ویژگی های آن ها 0
در نقاشی ساختمان دو مولفه مهارت نقاش و کیفیت رنگ مورد استفاده به طور مستقیم در نتیجه نهایی تاثیر می‌گذارند. ازاین‌رو انواع رنگ پلاستیک با پوشش‌دهی بالا و مقاومت مطلوب توانسته جایگاه خاصی میان مصرف کنندگان پیدا کنند.
آشنایی با برند وان و جکوزی ریتون
آشنایی با برند وان و جکوزی ریتون 0
وان و جکوزی ریتون با تنوع در طرح، مدل و کیفیت طی سال‌های متمادی مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند. در واقع جکوزی‌های برند ایرانی ریتون به دلیل تناسب با سلیقه مشتری، کیفیت مطلوب و تنوع تجهیزات و امکانات جایگاه خاصی در بازار کسب کرده‌اند.
درباره ی شوفاژ ایران رادیاتور چه می‌دانید؟
درباره ی شوفاژ ایران رادیاتور چه می‌دانید؟ 0
ایران رادیاتور از بهترین برندهای تولید کننده شوفاژ و رادیاتور در کشور است. در این مطلب به معرفی برند ایران رادیاتور و محصولات آن می پردازیم.
با شیرآلات کسری بیشتر آشنا شوید
با شیرآلات کسری بیشتر آشنا شوید 0
به لطف پیشرفت تکنولوژی و خلاقیت طراحان تجهیزات بهداشتی ساختمان، شاهد تولید روز افزون مدل‌های مختلف شیرآلات هستیم. در این میان شیرآلات کسری با تنوع بالا در طرح و مدل‌های مختلف بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.
فیلترها
Sort
display