تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آبان 1402

آشنایی با چسب ساروج و انواع آن
آشنایی با چسب ساروج و انواع آن 0
شرکت ساروج از سال 1354 جهت پایه گذاری یک مجموعه صنعتی شروع به کار کرده است و به ساخت و تولید محصولات شیمیایی و پلیمری پرداخته است. شرکت ساروج از تولید کننده های انواع چسب های صنعتی، هات ملت، زرین های پلی ونیل استات، انواع چسب کاشی پودری، سرامیک پودری، چسب سرامیک خمیری، چسب بتن، چسب سنگ و غیره است.
رادیاتور ایساتیس، مزایا و ویژگی های انواع رادیاتور ایساتیس
رادیاتور ایساتیس، مزایا و ویژگی های انواع رادیاتور ایساتیس 0
گروه صنعی ایساتیس باهدف انتقال جدیدترین تکنولوژی روز کشور به کشورهای اروپایی شروع به کارکرد و بیشتر از 15 سال است که به کار خود ادامه میدهد، یکی از بهترین محصولات این برند رادیاتور ایساتیس نام دارد. این شرکت از همان ابتدای کار تمرکز خود را بر روی ساخت محصولات با کیفیت و مرغوب قرار دارد و سپس توانست محصولات خود را علاوه بر ایران به کشور های اروپایی نیز صادر کند. در ادامه این نوشته درباره رادیاتور ایساتیس اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد، همراه ما باشید.
قیمت ایزوگام
قیمت ایزوگام 0
تخصص ما در زمینههای متعددی از جمله پخش ایزوگام دلیجان درجه یک، نصب ایزوگام دلیجان در پشت بام، نصب ایزوگام در سرویسها و استخرها، و ارائه بهترین قیمت روز برای ایزوگام دلیجان، عایقسازی انواع سطوح با استفاده از ایزوگام در شهرهای تهران، کرج، دماوند، لواسان، رودهن، بومهن، پردیس، و مناطق حومه تهران میباشد.
درباره چسب آکام گستر و انواع آن چه می‌دانید؟
درباره چسب آکام گستر و انواع آن چه می‌دانید؟ 0
شرکت مواد مهندسی اکام گستر یکی از بهترین شرکت‌های موجود در کشور است که فعالیت خود را در زمینه تولید مواد شیمیایی ساختمان آغاز کرده است. این شرکت به دلیل استفاده از به‌روزترین فن آوری دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
هرچه لازم است راجع به شرکت شیمی ساختمان و انواع چسب‌های این شرکت بدانید
هرچه لازم است راجع به شرکت شیمی ساختمان و انواع چسب‌های این شرکت بدانید 0
شرکت شیمی ساختمان نزدیک به نیم‌قرن است که در تولید فرآورده‌های شیمیایی صنعت ساختمان سابقهٔ درخشانی در سازندگی کشور عزیزمان ایران دارد. این شرکت صدها محصول از جلمه چسب شیمی ساختمان در زمینه‌های مختلفی تولید کرده است.
شیرآلات قهرمان
شیرآلات قهرمان 0
تهیه شیرآلات استاندارد و باکیفیت علاوه بر کارایی مناسب و تامین رفاه مصرف کنندگان، روی کیفیت آب و جلوه بصری محیط موثر واقع می‌شود. اینجاست که شیرآلات قهرمان وارد عمل شده و با هدف تامین نیاز مشتریان سخت پسند، مدل‌های مختلف با طراحی کلاسیک، مدرن و مینیمال به بازار عرضه می‌کند.
از رادیاتور بوتان و ویژگی های آن چه میدانید؟
از رادیاتور بوتان و ویژگی های آن چه میدانید؟ 0
رادیاتورها ابزاری برای انتقال گرما به محیط خانه هستند و از وسایل گرمایشی محسوب می‌شوند، از رادیاتورها در موتورخانه‌های ساختمان‌ها استفاده می‌شود. گروه صنعتی بوتان یکی از تولیدکننده‌های رادیاتور، آب‌گرم‌کن، شوفاژ و غیره در ایران است که از سال 1332 شروع به کارکرده است و جز قدیمی‌ترین شرکت‌ها است.
آشنایی با صنعت ساخت، تجهیز و تغییر کاربری کانتینر
آشنایی با صنعت ساخت، تجهیز و تغییر کاربری کانتینر 0
کانتینر یک اتاقک یا محفظه فلزی با مشخصات کاملاً استاندارد (ایزو) است که استفاده اصلی آن، حمل و نقل کالا و محصولات توسط سرویس های باربری و حمل و نقل تجاری (قطار، کشتی، هواپیما، کامیون و …) در سطح جهان است.
معرفی جکوزی باداب
معرفی جکوزی باداب 0
شرکت باداب نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان جکوزی، با تولید مدل‌های کوچک 310، 108، 101 و مدل‌های دو نفره انتخاب را برای متقاضیان آسان کرده است. نقطه قوت محصولات این برند تنها به اندازه استاندارد محدود نمی‌شود و کیفیت جکوزی باداب، دلیل اصلی محبوبیت آن‌ها است.
آشنایی با چسب لیموفیکس
آشنایی با چسب لیموفیکس 0
شرکت لیمو فیکس به تولید انواع مواد شیمیایی ساختمانی مانند چسب کاشی می‌پردازد. چسب لیمو فیکس برای نصب انواع کاشی و سرامیک به کار می‌کرد، معرفی برند لیمو فیکس در این مقاله به شما کمک می‌کند از انواع چسب لیمو فیکس و ویژگی‌های آن باخبر شوید.
فیلترها
Sort
display