تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ دی 1402

شیرآلات روکار چیست؟
شیرآلات روکار چیست؟ 0
شیرآلات یکی از پارامترهای مهم در صنعت آپارتمان سازی است که در زیبایی بخش های مختلف خانه مانند: آشپزخانه ، حمام و غیره بسیار تاثیر دارد. به همین دلیل انواع شیرآلات مانند شیرآلات روکار و توکار در طرح ها و اندازه های مختلفی وارد بازار می­شوند که افراد بنا بر نیازهای خود از آنها استفاده می­کنند. در ادامه این مقاله همراه شما هستیم تا به برسی شیرآلات روکار ومزایا و معایب آن و به تفاوت آن با شیرآلات توکار بپردازیم.
رادیاتور برقی چیست؟
رادیاتور برقی چیست؟ 0
با شروع فصل سرما باید به فکر تامین سیستم گرمایشی محیط زندگی خود باشید. افراد برای گرم کردن خانه و یا محل کار از سیستم های گرمایشی متفاوتی استفاده می‌کنند مثل: رادیاتور ها(رادیاتور های برقی) و بخاری ها و .... ولی بنا به هر دلیلی دسترسی به لوله کشیگاز و آب گرم نبود در این حالت رادیاتور برقی بهترین گزینه است. در ادامه به برسی بیشتر این وسیله گرمایشی می­پردازیم.رادیاتور برقی را می­توان در هر مکانی که جریان برق و الکتریسیته وجود داشته باشد نصب و استفاده کرد. این دستگاه همانند نام خود با استفاده از نیروی برق محیط را گرم می­کند. این رادیاتورها توانسته‌اند در ظرفیت های مختلف نیاز محیط را برطرف کنند.
تحلیل (نمودارنوسانات قیمت تیرآهن)
تحلیل (نمودارنوسانات قیمت تیرآهن) 0
نرخ ارز، میزان حجم واردات و صادرات، قیمت جهانی سنگ آهن، قیمت نفت، بورس کالا و صنایع وابسته از عواملی است که قیمت آهن را در این بازه زمانی دستخوش تغییرات نموده است.
تحلیل بازار سیمان سفید
تحلیل بازار سیمان سفید 0
قیمت سیمان سفید متاثر از عوامل کلان اعم از: تغیرات نرخ ارز، بورس کالا، قیمت مواد اولیه، هزینه و انرژی مصرفی، سیاست گذاری های صادرات و واردات و همچنین عواملی چون میزان عرضه و تقاضا و تغییر فصول می‌باشد.
گزارش اقتصادی بهار
گزارش اقتصادی بهار 0
تداوم انجماد ساختمان سازی) گزارش اقتصادی بهار کاهش شدید میل سازندگان و سرمایه گذاران ساختمانی برای فعالیت در این بازار. عدم فروش برخی سازندگان و سرمایه گذاران در غیاب تقاضای مصرفی در بازار ملک (ملاک کردن)
گزارش اقتصادی تابستان
گزارش اقتصادی تابستان 0
تحلیل (تداوم انجماد ساختمان سازی) تابستانه کاهش شدید میل سازندگان و سرمایه گذاران ساختمانی برای فعالیت در این بازار. عدم فروش برخی سازندگان و سرمایه گذاران در غیاب تقاضای مصرفی در بازار ملک (ملاک کردن)
آموزش هوا گیری شوفاژ و رادیاتور
آموزش هوا گیری شوفاژ و رادیاتور 0
ممکن است بعضی وقت‌ها متوجه این موضوع شوید که شوفاژ یا رادیاتور شما مانند قبل محیط را گرم نمی‌کند و بازدهی گرمایی آن بسیار پایین است. در این مواقع برای رفع این مشکل شوفاژ را یا به نمایندگی می‌برید و یا با تعمیرکار تماس می‌گیرید درصورتی‌که شما می‌توانید با هواگیری شوفاژ و رادیاتور خودتان این مشکل را بر طرف کنید. هواگیری شوفاژ یا و رادیاتور Bleed radiator فرایندی است که در فصل سرما باید انجام شود به این صورت که باید هوای جمع‌شدهٔ درون لوله‌ها را خالی کنید تا دوباره شوفاژ از خود گرما تولید کند.
آموزش نصب شیرآلات روشویی
آموزش نصب شیرآلات روشویی 0
نصب شیرآلات روشویی یک اقدام تأسیساتی است که کمک می‌کند تا دسترسی آسانی به آب گرم و سرد در محیط‌هایی مثل حمام و سرویس بهداشتی داشته باشیم. نحوه نصب شیرآلات روشویی به نوع شیرآلات و لوله‌کشی ساختمان بستگی دارد.
چسب ترمیم کاشی و سرامیک شکسته
چسب ترمیم کاشی و سرامیک شکسته 0
ممکن است این سؤال برای شما پیش آید اگر کاشی یا سرامیکی شکسته باشد چگونه باید آن را ترمیم کنیم؟ برای تعمیرکردن سرامیک یا کاشی شکسته باید از چسب مخصوص استفاده کنید. تعویض سرامیک و کاشی شکسته هزینهٔ زیادی دارد پس بهتر است از چسب ترمیم سرامیک یا چسب ترمیم کاشی استفاده کنید این‌گونه علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود. چسب ترمیم کاشی معمولاً از سیمان و مواد پلیمری تولید می‌شود.
آشنایی با انواع رنگ دیوار و نقش آن در طراحی ساختمان
آشنایی با انواع رنگ دیوار و نقش آن در طراحی ساختمان 0
رنگ کردن ساختمان و انتخاب یک رنگ دیوار مناسب برای خانه، می تواند یکی از آیتم های تغییر دکوراسیون باشد. آشنایی با انواع رنگ دیوار به شما این کمک را می کند که یک رنگ مناسب با محیط زندگی خود انتخاب کنید.
فیلترها
Sort
display