تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ دی 1402

بهترین مکان برای نصب رادیاتور
بهترین مکان برای نصب رادیاتور 0
یکی از روش‌های رایج و قدیمی برای تأمین گرمایش خانه، آپارتمان‌ها و غیره نصب رادیاتور است. برای اینکه بهترین مکان برای نصب رادیاتور را بیابید باید اطلاعات کافی دربارهٔ نکات فنی و ایمنی آن داشته باشید و همچنین باید بدانید نصب رادیاتور مناسب ساختمان‌هایی است که ارتفاع آن‌ها 3 متر است. زمانی که ارتفاع یک ساختمان بیشتر از 3 متر باشد نباید از رادیاتور برای گرمایش ان استفاده کرد و بهتر است از وسایل گرمایشی دمنده استفاده شود. در واقع رادیاتور یک سیستم حرارتی مرکزی است که با استفاده از اب گرمایش محیط را تامین میکند. رادیاتور ها انواع مختلفی دارند و کارایی متفاوتی نیز دارند.
چسب غیر هوازی (بی هوازی) چیست و چه کاربردهایی دارد؟
چسب غیر هوازی (بی هوازی) چیست و چه کاربردهایی دارد؟ 0
چسب­های بی هوازی روشی عالی برای چسباندن اجزای فلزی در غیاب اکسیژن، بدون نیاز به نور یا گرما هستند. چسب‌های بی هوازی به دلیل خواص منحصر به فرد خود، عمدتاً به عنوان قفل رزوه‌ای، برای ثابت کردن پیچ‌ها در مجموعه‌های فلزی استفاده می‌شوند. آنها همچنین می‌توانند در مجموعه‌های پلاستیکی هوابند مانند آنهایی که دارای رزوه‌های نایلونی هستند، با استفاده از یک فعال کننده استفاده شوند. چسب‌های بی هوازی همچنین دارای خواص ثانویه هستند که به عنوان یک درزگیر، مفید هستند. این چسب‌ها جایگزین مفیدی در سایر اتصالات فلزی هستند که در آنها فشار دادن یا جمع شدگی تنها روش دیگر اتصال بوده است. در این مقاله از ساختمان دات آی آر می‌خواهیم به شرح کامل چسب غیر هوازی(چسب بی هوازی) و اینکه چسب غیر هوازی چه کاربردی دارد، بپردازیم.
آشنایی با شیرآلات هوشمند و انواع آن
آشنایی با شیرآلات هوشمند و انواع آن 0
امروزه در تمام دنیا شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم و یک نسخه هوشمند از هر وسیله‌ای را می‌بینیم؛ مانند لامپ‌های هوشمند، قفل‌های هوشمند و غیره. همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی به‌سرعت در حال گسترش است و دستاوردهای زیادی را در علوم مختلف می‌بینیم، تقریباً در بیشتر خانه‌ها شاهد انواع وسایل هوشمند هستیم یکی دیگر از نوآوری‌هایی که امروزه شاهد آن هستیم شیرآلات هوشمند است؛ از شیرآلات حسگر سال‌هاست که در مکان‌های مختلف و عمومی استفاده می‌شود و امروزه در آشپزخانه‌ها و حمام‌ها نیز به کار می‌روند.
شیرآلات راسان
شیرآلات راسان 0
یکی از مشهورترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران، مجموعه ماهسان پویا است که محصولات متنوع و ارزان خود را با نام تجاری راسان به بازار عرضه می‌نماید و امکان خرید اینترنتی هم دارد. هدف فعالیت این مجموعه به عنوان یکی از بهترین برندها، ارائه شیرآلات ایرانی با استانداردهای آلمانی است. چون قبل از احداث این مجموعه، مدیران آن در زمینه تجارت شیرآلات برند مطرح آلمانی فعالیت می‌کردند و به دنبال کسب ایده از این شرکت موفق بودند. در این مقاله از ساختمان دات آی آر می خواهیم به بررسی کامل شیرآلات راسان، انواع مدل های شیرآلات راسانو ویژگی های شیرآلات راسان بپردازیم.
فیلترها
Sort
display