تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آذر 1402

راهنمای خرید شیر حمام
راهنمای خرید شیر حمام 0
شیر حمام از تجهیزات الزامی و اصلی در فضای حمام است که عملکرد نامطلوب آن، اعضای خانواده را دچار مشکل می‌کند. در واقع حمام بخش مهمی از منزل است که خانم‌ها و آقایان در طول هفته چندین بار از آن استفاده می‌‌کنند. پس تهیه شیر مرغوب با کارایی بالا از عوامل موثر در تجربه دوشی مطلوب و حمامی لذت بخش محسوب می‌شود‌. اینجاست که راهنمای خرید شیر حمام به کمک خریداران آمده و افراد را از تعمیر و تعویض شیرآلات بی‌نیاز می‌کند. هر چند که نکات مهم هنگام خرید شیر حمام بسیارند، اما مهم‌ترین آن‌ها بررسی مکانیزم شیر و میزان ماندگاری آن است. اگر تهیه شیر حمام مناسب دغدغه شما هم است، با ما همراه باشید تا علاوه بر نکات مهم تهیه شیر حمام، قیمت شیر حمام را هم مورد بررسی قرار دهیم.
مزایا و معایب رادیاتور پره ای و ویژگی های این محصول
مزایا و معایب رادیاتور پره ای و ویژگی های این محصول 0
امروزه استفاده از رادیاتور و شوفاژ یک امر الزامی در خانه‌ها به‌حساب می‌آید. رادیاتور پره ای یک از زیر مجموعه رادیاتورها محسوب می‌شود؛ این محصول مانند رادیاتورهای دیگر بر اثر یک‌چرخه آبی در سیستم دستگاه، حرارت تولید می‌کند و موجب به‌وجودآمدن گرما می‌شود. کاربردهای رادیاتور پره ای باعث شده این محصول جز یکی از پرفروش‌ترین نوع رادیاتورها باشد. مجموعه‌ای از سیستم‌های گرمایشی در کشور، در حال پیشرفت بسیاری هستند؛ این محصولات به دلیل راحتی و قیمت متناسبی که دارند جز محصولات گرمایشی پر کاربردی به‌حساب می‌آیند. درگذشته از رادیاتورهایی که جنس چدن داشتند در ساختمان‌ها استفاده می‌کردند، بعدها با پیشرفت دنیا رادیاتورهایی از جنس آلومینیوم جای این محصولات قدیمی را گرفتند.
چسب کاشت میلگرد چیست؟ کاربرد ها و طریقه استفاده چسب کاشت میلگرد
چسب کاشت میلگرد چیست؟ کاربرد ها و طریقه استفاده چسب کاشت میلگرد 0
چسب کاشت میلگرد یک نمونه چسب بتنی به‌حساب می‌آید که برای اتصال میلگرد در سطوح بتنی استفاده می‌شود. اگر ساخت ساختمان‌ها به‌صورت اشتباهی انجام بگیرد یا تغییری در آن رخ دهد امکان استحکام سطوح بتنی به‌شدت پایین می‌آید و برای اینکه از نو همه چیز ساخته شود انرژی زیادی باید صرف شده و هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کند. برای زیادشدن استحکام سطوح بتنی نیاز به چسب میلگرد است تا میلگرد با مقاومت و دوام بالایی در سطح بتنی نصب شود؛ همچنین باید طریقه استفاده از چسب کاشت میلگرد را بدانید تا به نتیجه درستی هنگام اتصال دست یابید.
صفر تا صد آشنایی با چسب کاغذ دیواری، ویژگی ها و مزایای آن
صفر تا صد آشنایی با چسب کاغذ دیواری، ویژگی ها و مزایای آن 0
چسب‌کاغذ دیواری نوعی چسب برای اتصال کاغذ دیواری بر روی دیوار است. این محصول از نشاسته یا متیل سلولز تهیه می‌شود؛ خوب است بدانید که چسب‌کاغذ دیواری قابلیت چسبندگی بسیار زیادی دارد؛ برای اتصال صحیح و درست کاغذدیواری روی دیوارچسب مخصوص آن باید حتماً دارای چسبندگی بالا، مقاومت و دوام بسیار زیادی باشد. چسب مخصوص کاغذ دیواری محصولی که در بازار و فروشگاه‌ها در انواع متفاوتی و به‌صورت کیسه‌ای یا در باکس‌ها به فروش می‌رسد؛ باید توجه داشته باشید در نحوه استفاده از چسب‌کاغذ دیواری، نوع پودری آن با ترکیب‌شدن در آب قابل‌استفاده است. این محصول برندهای متفاوتی دارد که در فروشگاه‌ها می‌توانید مشاهده کنید؛ برخی از این برندها به‌صورت ترکیب شده و آماده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در ادامه مطلب راجع به نحوه استفاده از چسب‌کاغذ دیواری و اینکه چسب‌کاغذ دیواری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد برای شما توضیحاتی ارائه کرده‌ایم.
آشنایی با دیوارپوش و انواع آن
آشنایی با دیوارپوش و انواع آن 0
امروزه در سراسر دنیا توجه زیادی به طراحی داخلی معطوف است و برای پیشبرد آن از یک‌سری اصول و متریال خاص مانند:کفپوش، دیوارپوش، سقف‌های کاذب و... استفاده می کنند.در این مقاله به آشنایی با دیوارپوش و انواع آن میپردازیم.
اصول ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی
اصول ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی 0
اصول ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در طراحی داخلی است که می‌تواند نقش بسیار زیادی را در ایجاد توازن و منظم نشان دادن طراحی ایفا کند. در این مقاله قصد داریم تا حدودی به رنگ بندی دکوراسیون و ترکیب رنگ های مناسب بپردازیم.
رادیاتور پنلی چیست؟ آشنایی با مزایا و معایب آن
رادیاتور پنلی چیست؟ آشنایی با مزایا و معایب آن 0
یکی از انواع رادیاتورها که در محیط ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، رادیاتور پنلی است. این سیستم گرمایشی کاربرد های گوناگونی دارد؛ رادیاتورها در ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
حلال رنگ ساختمانی
حلال رنگ ساختمانی 0
رنگ‌های ساختمانی گزینه‌ای کم دردسر برای پوشش‌دهی دیوارها و تغییر دکوراسیون به شمار می‌آیند که بافتی غلیظ دارند‌. ازاین‌رو استفاده از حلال رنگ ساختمانی یا رقیق کننده‌ها به منظور آماده کردن رنگ ساختمانی امری الزامی است.
چسب اپوکسی چیست و چه انواعی دارد؟
چسب اپوکسی چیست و چه انواعی دارد؟ 0
چسب اپوکسی از پرکاربردترین ابزارهای تعمیراتی محسوب می‌شود که در صنعت ساخت‌و‌ساز کاربردهای بسیار زیادی دارد؛ از این چسب قوی برای متصل‌کردن اجزای مختلفی به یکدیگر استفاده می‌شود. ازآنجایی‌که انواع چسب اپوکسی دوام زیادی در برابر عوامل خارجی دارند؛
راهنمای خرید شیر آشپزخانه و ظرفشویی
راهنمای خرید شیر آشپزخانه و ظرفشویی 0
ازاین‌رو رعایت نکات راهنمای خرید شیر آشپزخانه در تهیه شیری کاربردی امری هوشمندانه است. اولین نکته در تهیه شیر ظرفشویی، تناسب آن با سینک و برآورده کردن نیاز اعضای خانواده است.
فیلترها
Sort
display