تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ آذر 1402

راهنمای کامل رنگ ساختمانی بدون بو
راهنمای کامل رنگ ساختمانی بدون بو 0
رنگ‌ روغن تا چند سال پیش در عرصه‌ نقاشی ساختمان‌ها یکه‌ تاز بود و هیچ رنگی به گرد پایش نمی‌رسید. بوی آزاردهنده رنگ روغنی، همه جا همراه نقاش‌های ساختمانی بود و کسی فکر نمی کرد روزی انتخاب دیگری هم برایش وجود داشته باشد. ولی بالاخره رنگ‌های پایه‌ آب پا به عرصه گذاشتند. رنگ‌هایی که از محصولات پتروشیمی مانند تینر و غیره به‌عنوان حلال استفاده نمی‌کنند. رنگ ساختمانی بدون بو علاوه بر اینکه سازگار با محیط‌زیست است، هنگام اجرا بوی آزاردهنده‌ای نداشته و می‌تواند انتخاب بسیاری افراد برای نقاشی ساختمان باشد. در ادامه مقاله به توضیح بیشتر رنگ بدون بو و همچنین قیمت رنگ ساختمانی بی بوخواهیم پرداخت.
رنگ ساختمانی نانو
رنگ ساختمانی نانو 0
رنگ نما پوششی مقاوم برای زیباسازی نمای بیرونی منازل مسکونی، اداری، کارخانه ها و ... است که به دلیل ضد آب بودن و ضد فرسایش، طول عمر مصالح را افزایش داده و بر زیبایی سازه می افزاید. فرمولاسیون رنگ بیرونی با رنگ داخلی متفاوت است. فرمول رنگی دیوار بیرونی ساختمان باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه تهیه شود.
معرفی رنگ کنتیکس
معرفی رنگ کنتیکس 0
رنگ کنیتکس از رنگ‌های ساختمانی خاص با بافت برجسته است که علاوه بر رنگ آمیزی، جلوه خاصی به دیوار می‌بخشد. این رنگ سلولزی متفاوت، حدود ۵۰ سال است که وارد بازار شده و اغلب برای رنگ آمیزی نمای ساختمان آن هم به گونه‌ای متفاوت استفاده می‌شود. رنگ سلولزی کنیتکس دارای انواع مختلفی است که هر یک کارایی مخصوص خود را دارند. این رنگ به خوبی دیوارها را پوشش داده و نیازی به زیر سازی ندارد. از دیگر خواص جالب توجه رنگ‌های کنیتکس، قابلیت اجرا روی سطوح مختلف است. علاوه بر این، رنگ مذکور دارای پنبه نسوز است و به همین دلیل مقاومت خوبی از خوش نشان می‌دهد. ویژگی‌های متمایز این رنگ به اینجا ختم نمی‌شوند. با ما همراه باشید تا در ادامه علاوه بر مزایا و معایب رنگ کنیتکس، کاربرد و کارایی آن‌ را بررسی کنیم.
تحلیل قیمت سیمان خاکستری
تحلیل قیمت سیمان خاکستری 0
نوسانات قیمت سیمان طی 5 سال گذشته متاثر از عواملی چون افزایش نرخ ارز، سیاست و قوانین حکومتی، حجم صادرات و واردات، عرضه و تقاظا، لجستیک و به ویژه عامل بورس کالا می‎‌باشد.
آشنایی با انواع چسب پلیمری
آشنایی با انواع چسب پلیمری 0
چسب پلیمری مانند چسب‌های معدنی، گیاهی و سایر دیگر چسب‌ها به دست انسان‌ها ساخته شده‌اند. چسب‌ها می‌توانند از ترکیبات طبیعی یا مصنوعی باشند که در تولید چسب‌های مصنوعی از مواد پلیمری استفاده می‌شود. پلیمرها در هنگام سخت‌شدن چسب‌ها با واکنش‌های شیمیایی تولید می‌شوند و قدرت چسبندگی را در چسب‌ها بالا می‌برند. به‌صورت کلی، چسب ماده‌ای غیرفلزی است که آن را از پلیمرهای آلی درست می‌کنند و از آن برای اتصال دو سطح مختلف کنار یکدیگر استفاده می‌شود. در این مقاله شما را با انواع چسب پلیمری آشنا می‌کنیم و کاربرد چسب پلیمری را شرح می‌دهیم.
شیرآلات توکار چیست؟
شیرآلات توکار چیست؟ 0
یکی از فاکتورهای طراحی و تکمیل خانه مدرن، استفاده از شیرآلات توکار در آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. در واقع شیرهای توکار با طراحی خاص و جذابی که دارند فضای کمی را اشغال کرده و توازن بصری مطلوبی در محیط مدرن ایجاد می‌کنند. این شیرآلات انتخابی خاص برای منازل امروزی هستند تا فضای کاربردی بیشتری در اختیار ساکنان قرار دهند. از دیگر مزایای شیرآلات توکار، دوام و ماندگاری آن‌ها است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات درمورد نحوه نصب، مزایا و معایب شیرآلات توکار هستید با ما همراه باشید تا در ادامه آن‌ها را بررسی کنیم.
رادیاتور حوله خشک کن و مزایا و معایب آن
رادیاتور حوله خشک کن و مزایا و معایب آن 0
رادیاتور حوله خشک کن نوعی رادیاتور است که در حمام و یا سرویس بهداشتی نصب می‌شود و همچنین به دلیل ظاهر زیبایی که دارد به‌عنوان یک لوازم دکوری هم به‌حساب می‌آید. رادیاتور حوله خشک کن همان گونه از نامش پیداست از آن برای خشک‌کردن حوله و لباس استفاده می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان گفت در هر کجای خانه که دارای رطوبت بالایی است این دستگاه را قرار می‌دهند؛ چون که گرمای این وسیله محیط را کاملاً خشک نگه می‌دارد و از زنگ‌زدگی و پوسیدگی وسایل جلوگیری می‌کند. در این مقاله با کاربرد رادیاتور حوله خشک کن و همچنین مزایا و معایب رادیاتور حوله خشک کن بیشتر توضیح خواهیم داد.
نحوه لوله کشی و نصب وان و جکوزی خانگی
نحوه لوله کشی و نصب وان و جکوزی خانگی 0
بسیاری از افراد به تهیه وان و جکوزی خانگی علاقمند هستند اما لوله کشی و نصب آن‌ها برایشان دشوار است. در حالی که نحوه نصب وان و جکوزی خانگی آسان‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. برای نصب وان خانگی تنها به یک لوله کشی اصولی برای پر کردن وان‌ از آب و خروج آب از طریق فاضلاب نیاز است. در واقع اغلب اوقات برای راه اندازی وان و جکوزی در خانه، نیازی به تعمیر و تغییر فضا نبوده و با کمی دقت به راحتی نصب می‌شوند. نظر به اینکه نحوه نصب انواع مدل‌های وان و جکوزی‌ تفاوت‌های جزئی با یکدیگر دارند با ما همراه باشید تا نکات و نحوه لوله کشی وان و جکوزی را بررسی کنیم.
فواید استفاده از وان و جکوزی
فواید استفاده از وان و جکوزی 0
حتما شما هم بارها درمورد معجزات و فواید آب درمانی در جکوزی و وان در مورد سلامتی را شنیده‌اید. در واقع فواید استفاده از وان و جکوزی فراتر از شستشو و حمام کردن است و تجربه‌ای دلپذیر به شمار می‌آید. به طوری که پس از اثبات فواید جکوزی برای کمردرد بسیاری از پزشکان ارتوپدی، استراحت و آب درمانی در جکوزی را برای بیماران مفصلی تجویز می‌کنند. امروزه نیز کارایی این اقلام بهداشتی در بهبود گردش خون، کاهش استرس و ... مشخص شده و استفاده از وان و جکوزی برای کاهش درد مفاصل به امری بدیهی بدل شده است. اگر شما هم به بهبود وضعیت جسمانی و روانی بدون نیاز به دارو علاقه دارید با ما همراه باشید تا فواید و کارایی وان و جکوزی در سلامتی را بررسی کنیم.
رنگ اکریلیک ساختمان چیست؟
رنگ اکریلیک ساختمان چیست؟ 0
اغلب افراد به خاطر بوی نامطبوع رنگ و پروسه طولانی خشک شدن آن از نقاشی ساختمان صرف نطر می‌کنند. در حالی که رنگ اکریلیک ساختمان این مشکل را حل کرده است. رنگ ساختمانی اکریلیک از سری رنگ‌های جدید نقاشی ساختمان است که فاقد بو و مواد سمی مضر برای انسان و محیط زیست است. رنگ‌های اکریلیک، بر پایه آب بوده و رنگ آمیزی با آن‌ها به راحتی با غلتک امکان پذیر است. این رنگ نوین علاوه بر سطوح گچی و فضای داخلی ساختمان، برای نقاشی نمای ساختمان نیز قابل استفاده است. با توجه به کارایی بی‌نظیر و ویژگی‌‌های جالب توجه انواع رنگ اکریلیک، در ادامه کاربرد‌‌ها و نحوه اجرای رنگ اکریلیک را آورده‌ایم.
فیلترها
Sort
display