تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ شهریور 1401

نمای ساختمان دو طبقه با طراحی مدرن و کلاسیک
نمای ساختمان دو طبقه با طراحی مدرن و کلاسیک 0
طراحی نمای شیک و زیبا برای ساختمان اهمیت زیادی دارد و باعث افزایش ارزش مادی ساختمان نیز می‌شود. اگر قصد طراحی نمای ساختمان دو طبقه را دارید باید در این زمینه توجه و دقت بیشتری داشته باشید. به منظور طراحی نمای ساختمان دو طبقه می‌توانید از سبک‌های کلاسیک یا مدرن استفاده کنید. انتخاب سبک دلخواه به سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. برای طراحی نمای ساختمان دو طبقه از ترکیب دو یا چند مصالح ساختمانی با رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. این کار باعث جلوه دهی بیشتر نمای ساختمان می‌شود. نمای ساختمان کلاسیک و رومی از نما‌های پرطرفدار برای ساختمان‌های دو طبقه هستند. اگر می‌خواهید نمای ساختمان ظاهری زیباتر با جلوه دهی بیشتر داشته باشد به شما استفاده از سبک رومی را پیشنهاد می‌کنیم. برای ساخت نمای ساختمان دو طبقه با سبک رومی باید هزینه‌ی زیادی را خرج کنید. پس اگر بودجه‌ی کافی دارید اقدام به ساخت نمای ساختمان رومی کنید.
آشنایی با انواع ابزار گچبری ساختمان
آشنایی با انواع ابزار گچبری ساختمان 0
به منظور انجام هر کاری باید با ابزار‌های لازم برای انجام آن کار آشنایی داشته باشید. پروسه‌ی گچبری ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای کار گچبری را انجام دهید باید به اندازه‌ی کافی با ابزار‌های گچبری آشنایی داشته باشید. در این مقاله شما را انواع ابزار گچبری ساختمان آشنا می‌کنیم. برای گچبری ساختمان به ابزار‌های تخصصی و حرفه‌ای نیاز است. از آنجایی‌که گچبری ساختمان به مهارت زیادی در زمینه‌ی ظریف کاری نیاز دارد باید با وسایل و ابزار‌های گچبری ساختمان آشنایی لازم را داشته باشید. آشنایی به این ابزار‌های گچبری ساختمان به شما در ساخت و طراحی گچبری زیبا و متناسب کمک می‌کند. هر ابزاری که برای گچبری ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد باید به صورت صحیح مورد استفاده قرار بگیرد، پس طرز استفاده از این ابزار‌ها را نیز باید یاد بگیرید.
همه چیز در مورد انواع پیچ گوشتی و کاربرد هر یک
همه چیز در مورد انواع پیچ گوشتی و کاربرد هر یک 0
پیچ گوشتی از ابزار‌های ضروری است که باید همیشه در جعبه ابزارتان داشته باشید. حتماً برای باز و بسته کردن پیچ‌ها در وسایل مختلف به پیچ گوشتی نیاز پیدا خواهید کرد. پیچ گوشتی‌ها در سایز‌ها و انواع مختلف تولید شده و در بازار موجود می‌باشند. هر کدام از انواع پیچ گوشتی کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. هر کدام از انواع پیچ گوشتی دارای کاربرد منحصر به فردی نیز می‌باشد. با استفاده از هر مدل پیچ گوشتی می‌توانید پیچ‌های مختلف را باز و بسته کنید. این پیچ گوشتی‌ها که در این بخش درباره‌ی آن‌ها توضیح می‌دهیم در سایز‌های مختلف تولید می‌شوند. برای باز و بسته کردن هر کدام از پیچ‌ها به پیچ گوشتی مخصوص نیاز دارید. بهترین مدل پیچ گوشتی، پیچ گوشتی شارژی یا برقی است. از ویژگی‌های پیچ گوشتی برقی می‌توان به حمل آسان، سرعت عمل بیشتر این نوع پیچ گوشتی‌ها اشاره کرد.
آشنایی با ابعاد آجر و آجر نما *ابعاد اجر*
آشنایی با ابعاد آجر و آجر نما *ابعاد اجر* 0
ابعاد آجر، درکشور‌های مختلف دارای ابعاد استاندارد همان کشور است، اما آجر بسته به کاربرد آن می‌تواند در اشکال و اندازه‌های مختلفی ساخته شود. اگر آجر‌ها بزرگ باشند، سوزاندن آن‌ها به درستی دشوار است و آنقدر سنگین می‌شوند که نمی‌توان با یک دست آن‌ها را قرار داد. از طرف دیگر، اگر آجر‌ها کوچک باشند، به مقدار بیشتری ملات نیاز است. از این رو، یک بعد استاندارد برای آجرکاری‌های مختلف تعیین می‌شود. .
چگونگی تهیه آجر و خشت
چگونگی تهیه آجر و خشت 0
خشت از جمله مصالح ساختمانی است. حال می‌خواهیم بدانیم که آجر و خشت چگونه تهیه می‌شود؟ برای تهیه خشت، در ابتدا گل‌ را داخل قالب‌های مستطیل شکل میریزند، سپس آن‌ را مقابل نور خورشید قرار می‌دهند تا خشک شود.‍
20 مدل نمای ساختمان 6 طبقه مسکونی
20 مدل نمای ساختمان 6 طبقه مسکونی 0
طراحی نمای ساختمان 6 طبقه مسکونی از خلاقیت سرچشمه می‌گیرد و در کل موجب زیبا‌سازی ساختمان می‌شود و از گذشته تا امروز از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است. در کنار نما‌های مختلف در طول تاریخ سلایق گوناگونی نیز وجود دارد. انواع متد طراحی: طراحی سنتی، طراحی مدرن، طراحی لوکس نما.
حداکثر و حداقل زمان موردنیاز برای سفت شدن بتن چقدر است؟
حداکثر و حداقل زمان موردنیاز برای سفت شدن بتن چقدر است؟ 0
یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی مقاومت بتن، زمان است و برای عمل‌آوری حتماً باید زمان مناسبی و کافی سپری شده باشد. از لحاظ مقاومت، دمای دوران عمل‌آوری، بسیار مهم‌تر از دمای بتن‌ریزی است. به همین دلیل مدت زمان خشک شدن بتن بسیار اهمیت دارد.
نسبت شن و ماسه در بتن چه قدر است؟
نسبت شن و ماسه در بتن چه قدر است؟ 0
شن و ماسه جزو مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده بتن محسوب می‌شوند. شن و ماسه‌ای که برای ساخت بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد باید تمیز بوده و هیچ گونه مواد آلاینده در آنها وجود نداشته باشد. به طور کلی نسبت شن و ماسه در بتن و به کار گرفتن مخلوط‌های آزمایشی بتن در آزمایشگاه مشخص می‌شود.
بتن خود ترمیم شونده چیست و چه کاربردی دارد؟
بتن خود ترمیم شونده چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
بتن خود ترمیم شونده به کمک یک نوع باکتری می‌تواند ترک‌های خود را ترمیم کند. در واقع یکی از دلایل شکل‌گیری مکانیزم ترمیم بتن، استفاده از باکتری و منبع تغذیه آن یعنی کلسیم الکتات است که در بتن وجود دارد. این باکتری در بتن غیرفعال است اما در قسمت‌های ترک خوردگی و مجاورت آب فعال شده و به دلیل ایجاد واکنش شیمیایی منجر به تولید کربنات کلسیم می‌گردد.
ماسه صفر شش چیست و چه کاربردی دارد؟
ماسه صفر شش چیست و چه کاربردی دارد؟ 0
ماسه شکسته 06 یا ماسه صفر شش یکی از معروف‌ترین ماسه‌ها در صنعت ساختمان است، که نقش مهمی در این صنعت دارد. منظور از ماسه صفر شش به این معنا است، که قطر این ماسه‌ها نباید فراتر از 6 میلی متر باشد. این ماسه‌ها به رنگ طوسی هستند.
فیلترها
Sort
display