تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ شهریور 1402

انواع چسب کاشی و طرز استفاده از آن
انواع چسب کاشی و طرز استفاده از آن 0
استفاده از چسب کاشی برای نصب انواع کاشی وسرامیک روی دیوار یا کف، یکی از روش‌های جدید و نوین کاشی کاری است. استفاده از چسب کاشی هم سرعت نصب کاشی‌ها را بالا می‌برد و هم دردسرهای درست کردن ملات و دوغاب را ندارد.
کاشی کاری با چسب، معایب و مزایا
کاشی کاری با چسب، معایب و مزایا 0
کاشی کاری با چسب یکی از روش‌های جدید نصب کاشی‌هاست. این متد جزو متدهای جدید محسوب می‌شود و قدمت چندانی در صنعت ساختمان ندارد. این روش به دلیل اجرای سریع و راحت طرفداران زیادی دارد.
نحوه کاشت میلگرد و آرماتور در بتن
نحوه کاشت میلگرد و آرماتور در بتن 0
اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که نحوه کاشت آرماتور و میلگرد در بتن چگونه است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. عملیات کاشت میلگرد برای افزایش مقاومت سازه‌ها و یا برای تقویت سازه‌های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
معرفی انواع چسب‌های ساختمانی
معرفی انواع چسب‌های ساختمانی 0
چسب‌های ساختمانی را می‌توان یکی از اقلام جدید و مدرن صنعت ساختمان سازی معرفی کرد که انواع چسب کاشی و سرامیک تنها یکی از آن‌ها هستند. تصور اینکه تنها با استفاده از چسب...
سفیدکاری ساختمان چگونه انجام می شود؟ آموزش سفید کاری ساده
سفیدکاری ساختمان چگونه انجام می شود؟ آموزش سفید کاری ساده 0
بسیارند افرادی که فرق سفید کاری و گچکاری را نمی‌دانند و آن‌ها را یکی می‌پندارند. در حالی که سفیدکاری تنها یکی از مراحل گچکاری ساختمان است. اهمیت این لایه در ظرافت و دوام گچکاری به حدی است که اگر درست انجام نشود سبب پوسته پوسته شدن گچ، ترک برداشتن و زشتی آن می‌شود.
فیلترها
Sort
display