تماس با ساختمان ۰۲۱۲۲۰۳۷۳۳۳
ساعت پذیرش سفارش شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۶
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ مهر 1402

آشنایی با شیرآلات ساختمانی و انواع آن
آشنایی با شیرآلات ساختمانی و انواع آن 0
شیرآلات ساختمانی جزئی از تجهیزات و لوازم مصرفی و البته ضروری ساختمان‌های مسکونی، تجاری، درمانی و ... هستند. این اقلام کاربردی که آبرسانی را آسان می‌کنند، در عین شباهت‌هایی که با یکدیگر دارند دارای ساختار و عملکردی متفاوت هستند.
چسب سرامیک چیست؟ آشنایی با انواع، کاربرد ها و ویژگی های آن
چسب سرامیک چیست؟ آشنایی با انواع، کاربرد ها و ویژگی های آن 0
چسب سرامیک برای چسباندن سرامیک و کاشی روی سطوحی مانند دیوارها و کف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از ترکیب پلیمر، رزین و سیمان ساخته شده است.
آشنایی با ملات گچ و سیمان و کاربرد آن
آشنایی با ملات گچ و سیمان و کاربرد آن 0
ملات گچ و سیمان ترکیبی فوق‌العاده چسبنده و کاربردی در ساخت و ساز است که در فضای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می‌شود. گچ و سیمان به طور جداگانه در سفیدکاری و بتن ریزی و... کاربرد بی‌نظیر دارند و حال ترکیب این دو، ملاتی متفاوت ایجاد کرده است.
روش های رفع ترک بتن با استفاده از چسب
روش های رفع ترک بتن با استفاده از چسب 0
چسب بتن، محصولی است که برای رفع ترک‌ها و ترمیم بتن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب ترک بتن جهت تعمیر بتن‌های قدیمی، اتصال کاشی، سرامیک، سطوح سنگی و ترمیم ترک‌ها در نواحی بتنی و سیمانی کاربرد دارد.
گچ آلفا چیست؟ آشنایی با طرز تهیه و کاربرد گچ آلفا
گچ آلفا چیست؟ آشنایی با طرز تهیه و کاربرد گچ آلفا 0
گچ آلفا یا گچ صنعتی با ساختاری بلوری و خواص منحصربفرد از مصالح ساختمانی و صنعتی نوین است. این نوع گچ که از سنگ گچ با درصد خلوص بالا تهیه می‌شود، میل کمی به واکنش با آب دارد.
آشنایی با دکوراسیون مدرن + بررسی ویژگی ها و اصول آن
آشنایی با دکوراسیون مدرن + بررسی ویژگی ها و اصول آن 0
دکوراسیون مدرن از اوایل قرن 19 آغاز و در قرن 20 رشد چشمگیری داشته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این سبک با الهام از مکتب طراحی باهاواس که توسط والتر گروپیوس تأسیس شده‌، آغاز شده است.
گچ میکرونیزه چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
گچ میکرونیزه چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ 0
گچ میکرونیزه یکی از بهترین مدل های گچ شناخته شده و برای کارهایی چون سفیدکاری و گچکاری در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این گچ دارای ذات بسیار ریزی است که اندازه آن ها کمتر از 175 میکرون است.
طرز تهیه چسب بتن و میزان مصرف آن در ملات
طرز تهیه چسب بتن و میزان مصرف آن در ملات 0
یکی از مهم‌ترین محصولات شیمیایی در صنعت ساختمان، چسب بتن است؛ میزان مصرف چسب بتن در ملات امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده است و جالب است بدانید چسب بتن، پلیمری از نوع امولسیون یا چند مایع است که در یکدیگر حل نمی‌شوند که مقاومت و چسبندگی بتن را چندین برابر می‌کند.
فیلترها
Sort
display